Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Jerzy Bralczyk,
Waga produktu: 0.380 kg
Wysyłka od: 10.50 PLN
Wydawca: GWP

Gdańsk 2004, wyd 2, Format 170 x 240, objętość 151 str., oprawa twarda

"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy – mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."

To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.

Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.

 

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7489-188-2

  • Autor: 

    Jerzy Bralczyk

Inne tytuły z tej serii: