Warszawa 2000, wyd. 1, format 145 x205, objętość 283 str., oprawa miękka
Jest to doskonałe tłumaczenie popularnego poradnika, w którym autorzy uświadamiają czytelnikowi, iż decyzja nabywcy sprowadza się nie tylko do wyboru marki produktu, lecz także punktu sprzedaży, gdzie najchętniej dokonuje on zakupu. Mając to na uwadze, w przejrzysty sposób zaprezentowali strukturę (m.in. rodzaje, funkcjonowanie, strategie i otoczenie przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz zachowania nabywców) i marketing-mix handlu detalicznego (produkt, cenę, reklamę, sprzedaż osobistą, promocję sprzedaży i public relations). Takie ujęcie zagadnienia jest niewątpliwie zaletą książki, dlatego każdy podmiot handlu detalicznego, zapoznając się z jej tematyką, będzie miał większą szansę na zwycięstwo w walce z konkurencją i na odniesienie sukcesu.
Spis treści
Od AutorówCzęść 1. Sprzedawcy i Nabywcy
Handel detaliczny
Przedsiębiorstwa handlu detalicznego
Międzynarodowy handel detaliczny
Planowanie i strategie w handlu detalicznym
Badania marketingowe w handlu detalicznym
Otoczenie przedsiębiorstwa handlu detalicznego
Zachowania konsumentów w peocesie zakupu
Segmentacja rynku
Część 2. Instrumenty hadlu detalicznego (Retail-mix)
Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej
Asortyment punktu sprzedaży detalicznej
Zakup
Zarządzanie zapasami
Cena
Reklama
Sprzedaż osobista
Promocja sprzedaży i public relations
Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej
Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detalicznej
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
83-208-1263-1
-
Autor:
Roger Cox,Paul Brittain