Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Grzegorz Urbanek,
Waga produktu: 0.270 kg
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: PWE

Warszawa 2002, wyd. 1, format 145 x205, objętość 248 str., oprawa miękka

Marka jest strategicznym zasobem przedsiębiorstwa, a więc zarządzanie marką w sposób bezpośredni przekłada się na wyniki finansowe i tym samym na wartość przedsiębiorstwa. W książce Autor omawia miejsce i rolę marki w gospodarce rynkowej, wyjaśnia pojęcie kapitału marki oraz proces budowy tego kapitału, prezentuje udział marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, rozważa finansowe i marketingowe miary kapitału marki, a także przedstawia strategie zarządzania marką, prowadzące do uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej opartej na marce.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1
Marka a przewaga konkurencyjna
1.1. Pojęcie marki
1.2. Kapitał marki
1.3. Udział składników kapitału marki w tworzeniu wartości
1.4. Udział marki w tworzeniu przewagi konkurencyjne
Rozdział 2
Budowa kapitału marki
2.1. Elementy składowe procesu budowa kapitału marki
2.2. Rola reklamy w budowie kapitału marki
2.3. Wybór identyfikatorów marki
2.4. Zwiększanie postrzeganej jakości
2.5. Tworzenie pożądanych dla marki skojarzeń
2.6. Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klientów
Rozdział 3
Finansowe i marketingowe miary kapitału marki
3.1. Wycena marki
3.2. Marketingowe miary składników kapitału marki
Rozdział 4
4.1. Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami
4.2. Strategia odmładzania marki
4.3. Strategie wyjścia marki z rynku
4.4. Strategia rozszerzania marki
4.5. Strategie zarządzania markami na rynkach międzynarodowych
4.6. Strategia licencjonowania i franchisingu marki
Wybrane pozycje bibliograficzne


Książka

  • ISBN: 

    83-208-1399-9

  • Autor: 

    Grzegorz Urbanek

Inne tytuły z tej serii: