Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Warszawa 2001, wyd. 2, format 145 x205, objętość 184 str., oprawa miękka
Autor przedstawia w książce elementarną wiedzę o nabywcach, zwracając szczególną uwagę na uwarunkowania ich postępowania, różnice istniejące między poszczególnymi grupami nabywców oraz na rodzaje podejmowanych decyzji zakupu. Wskazuje zatem praktykom gospodarczym, co należy czynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców, gdyż informacje na ten temat są punktem odniesienia wszelkich działań marketingowych.
ISBN:
83-208-1333-6
Autor:
Lechosław Garbarski
aaa ssss
W okresie od 18.06.2025 do 13.07.2025
jesteśmy na urlopie :)
Zamówienia przyjęte w tych
dniach zostaną wysłane
do Państwa po 15.07.2025.