Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Joanna Jedel, Waldemar Moska, Józef Zawadzki, Renata Kopczyk, Magdalena Kędzior, Maria Lubomańska-Pa
Waga produktu: 0.32 kg
Realizacja zamówienia: 2 dni
Wysyłka od: 7.00 PLN
Wydawca: AWFiS Gdańsk

Monografia prezentuje nowatorskie holistyczne podejście do obszaru sportu funkcjonującego w polskiej gospodarce. Na szczególną uwagę zasługują treści dotyczące kształtowania się rynku sportu i jego wpływu na przedsiębiorstwa (kluby) sportowe oraz proces budowania bezpieczeństwa imprez masowych, tak w świetle prawa polskiego, jak i UE. Poruszana jest także tematyka zasady fair play, opisano też proces kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych. Publikację zamykają treści dotyczące zawodowego produktu sportowego. Niniejsze opracowanie jest intelektualną odpowiedzią autorów na oczekiwania środowiska naukowego, studenckiego oraz osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem sportu.

Spis treści:

WPROWADZENIE 7
Rozdział 1 PROFESJONALIZACJA RYNKU SPORTU A PRZEDSIĘBIORSTWO SPORTOWE 11
Rozdział 2 WSPÓŁCZESNY SYSTEM SPORTU W POLSCE 32
Rozdział 3 MODEL BEZPIECZNEJ IMPREZY MASOWEJ O CHARAKTERZE SPORTOWYM 50
Rozdział 4 BEZPIECZEŃSTWO IMPREZ MASOWYCH W ŚWIETLE PRAWA UNII EUROPEJSKIEJ 73
Rozdział 5 PROGRAM FINANCIAL FAIR PLAY A PRAWO UNII EUROPEJSKIEJ 90
Rozdział 6 ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ JAKO MOŻLIWOŚĆ KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU ORGANIZACJI SPORTOWEJ I SPORTOWCA 107
Rozdział 7 PRODUKT SPORTOWY ZAWODOWYCH LIG SPORTOWYCH 134

Parametry

  • Tytuł: 

    Rynek sportu Zarys problematyki

  • ISBN: 

    9788362390656

  • Autor: 

    Joanna Jedel, Waldemar Moska, Józef Zawadzki, Renata Kopczyk, Magdalena Kędzior, Maria Lubomańska-Palarczyk, Maciej Schwarz

  • Rok wydania: 

    2015

  • Numer wydania: 

    1

  • Liczba stron: 

    151

  • Szerokość produktu: 

    16.5

  • Wysokość produktu: 

    23.5

  • Okładka: 

    miękka

Inne tytuły z tej serii: