Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Piotr Matecki
Waga produktu: 0.46 kg
Realizacja zamówienia: 2 dni
Wysyłka od: 10.50 PLN
Wydawca: SportWin

Spis treści:

MARKETING W SPORCIE, SPORT W MARKETINGU
Od wizerunku do marki sportowca Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz 11
Komunikowanie transferów w Tauron Lidze na przykładzie sezonu 2020/2021
Internet jako kanał dystrybucji w komunikacji wizualnej i audiowizualnej Katarzyna Borkowska 27
Komercyjne wykorzystanie znaków towarowych oraz wizerunku sportowców. Case study programu licencyjnego PZPN Karol Tatar 53
Potencjał zespołu cheerleaders w działalności PR i marketingowej klubu sportowego Małgorzata Wrońska 69
Tabloidyzacja informacji i jej rola w marketingu sportowym Sławomir Kowalski 89
Aspekty marketingowe Teqball na przykładzie Warszawskiego TEQ Clubu Paweł Wojtaś 107
Regionalizmy w komunikacji marketingowej klubów sportowych Marcin Kromoliński, Edyta Migdał 121
Wykorzystanie technologii 5G na stadionach celem optymalizacji działań komercyjnych Karol Tatar 141
Wiele dróg do jednego celu - w jaki sposób marki szukają w sporcie swojego miejsca? Dariusz Wądrzyk 153

BIZNES W SPORCIE, SPORT W BIZNESIE
Piłka nożna na parkiecie - analiza sytuacji klubów piłkarskich notowanych na giełdzie w czasie kryzysu epidemiologicznego Adrian Pietrzyk 171
Komercjalizacja - weryfikacja wyniku sportowego Krzysztof Kwiatkowski 197
Strategia zasobowa jako rozwiązanie dla klubów piłkarskich w Polsce w czasach niepewności - przegląd literatury oraz studium przypadku na przykładzie klubu Zagłębie Sosnowiec Adrian Pietrzyk 227
Pandemia COVID-19 a potencjalne szanse rozwoju klubów piłkarskich Kamil Jezierski 257

SPORT, COVID-19 I SPOŁECZEŃSTWO
Kondycja grassroots sports wobec uwarunkowań sportu profesjonalnego w dobie globalnego kryzysu Krzysztof Jankowski 287
Nabywcy usług sportowych - implikacje w perspektywie COVID-19 Mateusz Tomanek 317
Pandemia a czytelnictwo. Powrót do szczytowego zainteresowania książkami sportowymi czy chwilowy trend? Piotr Stokłosa 341
Wpływ kryzysu wywołanego przez COVID-19 na światowy ekosystem piłkarski (wpływ na kluby, rozgrywki, zawodników, nadawców, sponsorów) Jan Chłapowski 357

Parametry

  • Tytuł: 

    Marketing sportowy Trendy i wyzwania

  • ISBN: 

    9788392935360

  • Redaktor: 

    Piotr Matecki

  • Rok wydania: 

    2021

  • Numer wydania: 

    1

  • Liczba stron: 

    384

  • Szerokość produktu: 

    14.5

  • Wysokość produktu: 

    20.5

  • Okładka: 

    miękka

Książka

  • Wydanie: 

    1

  • Rok wydania: 

    2020

  • Format: 

    145 x 205

  • Liczba stron: 

    412

  • Oprawa: 

    miękka

Inne tytuły z tej serii: