-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.SportWin
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Spis treści:
MARKETING W SPORCIE, SPORT W MARKETINGU
Od wizerunku do marki sportowca Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz 11
Komunikowanie transferów w Tauron Lidze na przykładzie sezonu 2020/2021
Internet jako kanał dystrybucji w komunikacji wizualnej i audiowizualnej Katarzyna Borkowska 27
Komercyjne wykorzystanie znaków towarowych oraz wizerunku sportowców. Case study programu licencyjnego PZPN Karol Tatar 53
Potencjał zespołu cheerleaders w działalności PR i marketingowej klubu sportowego Małgorzata Wrońska 69
Tabloidyzacja informacji i jej rola w marketingu sportowym Sławomir Kowalski 89
Aspekty marketingowe Teqball na przykładzie Warszawskiego TEQ Clubu Paweł Wojtaś 107
Regionalizmy w komunikacji marketingowej klubów sportowych Marcin Kromoliński, Edyta Migdał 121
Wykorzystanie technologii 5G na stadionach celem optymalizacji działań komercyjnych Karol Tatar 141
Wiele dróg do jednego celu - w jaki sposób marki szukają w sporcie swojego miejsca? Dariusz Wądrzyk 153
BIZNES W SPORCIE, SPORT W BIZNESIE
Piłka nożna na parkiecie - analiza sytuacji klubów piłkarskich notowanych na giełdzie w czasie kryzysu epidemiologicznego Adrian Pietrzyk 171
Komercjalizacja - weryfikacja wyniku sportowego Krzysztof Kwiatkowski 197
Strategia zasobowa jako rozwiązanie dla klubów piłkarskich w Polsce w czasach niepewności - przegląd literatury oraz studium przypadku na przykładzie klubu Zagłębie Sosnowiec Adrian Pietrzyk 227
Pandemia COVID-19 a potencjalne szanse rozwoju klubów piłkarskich Kamil Jezierski 257
SPORT, COVID-19 I SPOŁECZEŃSTWO
Kondycja grassroots sports wobec uwarunkowań sportu profesjonalnego w dobie globalnego kryzysu Krzysztof Jankowski 287
Nabywcy usług sportowych - implikacje w perspektywie COVID-19 Mateusz Tomanek 317
Pandemia a czytelnictwo. Powrót do szczytowego zainteresowania książkami sportowymi czy chwilowy trend? Piotr Stokłosa 341
Wpływ kryzysu wywołanego przez COVID-19 na światowy ekosystem piłkarski (wpływ na kluby, rozgrywki, zawodników, nadawców, sponsorów) Jan Chłapowski 357
Parametry
-
Tytuł:
Marketing sportowy Trendy i wyzwania
-
ISBN:
9788392935360
-
Redaktor:
Piotr Matecki
-
Rok wydania:
2021
-
Numer wydania:
1
-
Liczba stron:
384
-
Szerokość produktu:
14.5
-
Wysokość produktu:
20.5
-
Okładka:
miękka
Książka
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2020
-
Format:
145 x 205
-
Liczba stron:
412
-
Oprawa:
miękka