Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Henryk Munk, Marcin Chłodnicki
Waga produktu: 0.450 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: SportWin

Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi.

Nad wartością merytoryczną publikacji czuwali Prof. Dr hab. Henryk Mruk i Dr Marcin Chłodnicki z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wśród redaktorów znaleźli się również Dr Krzysztof Gołata, Dr Piotr Kwiatek, Dr Jacek Masiota, Dr Robert Śliwowski, Konrad Klecha, Krzysztof Kropielnicki oraz Piotr Matecki.

- Sport & Business Foundation od początku Dni Marketingu Sportowego wydaje publikacje książkowe dotyczące możliwości, jakie stwarza marketing sportowy w Polsce i zagranicą. Wierzymy, że "Kreowanie marki w sporcie" okaże się dla Czytelników kolejnym cennym kompendium wiedzy na temat aktualnych rozwiązań marketingowych w polskim sporcie – komentuje Krzysztof Kropielnicki, Wiceprezes Sport & Business Foundation.

Spis treści

Przedmowa
Prof. dr hab. Henryk Mruk

I. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty kreowania marki w sporcie

Rynek sportowy a marka
Krzysztof Kropielnicki

Pozycjonowanie marki w sporcie
prof. dr hab. Henryk Mruk

Kształtowanie wizerunku marki sportowej
dr Marcin Chłodnicki

Segmentacja i podział rynku medialnego a budowa marki sportowej
dr Krzysztof Gołata

Programy lojalnościowe a wartość marki klubu sportowego
dr Piotr Kwiatek, Piotr Matecki

Ochrona marki sportowej
dr Jacek Masiota, Konrad Klecha

Marki sportowe w obliczu globalizacji
dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki

II. Materiały dodatkowe

Kreowanie marki od a do z. Jak przyciągnąć kibiców i sponsorów?
Arkadiusz Żmudziński

Kreowanie marki sportowej w mediach
Michał Kober

Nowoczesna komunikacja z kibicem – podstawa budowy marki
Stanisław Pogorzelski

Ko-marketing sportowy jako sposób kreowania marki poprzez sport
Wojciech Franczak

Kreowanie marki obiektu sportowego
Wojciech Franczak

Działania promocyjne organizacji sportowych operujących w sektorze usług sportowo-rekreacyjnych. Case study: windsurfing
Bartłomiej Chełmecki, Monika Piątkowska

Marka jako podstawa sukcesu FC Bayern München AG
Artur Grabowski

„Nowy” Puchar Ekstraklasy – narzędzie promocji rozgrywek ligowych oraz klubów
Marcin Dzedzej

Komunikacja marketingowa podczas zawodów jeździeckich
dr Szymon Tarant

Kreowanie wizerunku sportowca jako członka związku zawodowego w sportach walki
Wojciech Giergiel

Wizerunek tenisa ziemnego kobiet na łamach Przeglądu Sportowego w latach 1999–2006
a kreowanie marki w sporcie
Grażyna Rzepka

Nowoczesne technologie IT. w organizacjach sportowych - przyszłość czy teraźniejszość?


Książka

  • ISBN: 

    978-83-923047-1-5

  • Autor: 

    Henryk Munk

  • Redaktor: 

    Marcin Chłodnicki

  • Wydanie: 

    1

  • Rok wydania: 

    2008

  • Format: 

    165 x 235

  • Liczba stron: 

    256

  • Oprawa: 

    miękka

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...