Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Tadeusz Chudoba,
Waga produktu: 0.320 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: CeDeWu

Warszawa 2008, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 190 str., oprawa miękka

Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny,powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7556-092-3

  • Autor: 

    Tadeusz Chudoba

Inne tytuły z tej serii: