Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: , Aleksander Panasiuk
Waga produktu: 0.330 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: PWN

Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękka

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:

    * podstawy teoretyczne i terminologię,

    * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,

    * działalność marketingową na docelowym rynku,

    * badania marketingowe w turystyce,

    * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:

    * dostosowanie do programów nauczania,

    * logiczna struktura i jasność wykładu,

    * liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,

    * słowniczek podstawowych terminów,

    * bogata bibliografia,

    * indeks rzeczowy.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-01-15296-3

  • Redaktor: 

    Aleksander Panasiuk

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...