Warszawa 2007, wyd. 1, format 165 x235, objętość 99 str., oprawa miękka
Książka skierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym - czyli wszystkim hotelarzom, jak również uczniom/studentom szkół i uczelni hotelarskich.
Książka
-
ISBN:
978-83-7141-979-9
-
Autor:
Adam Stefański
Inne tytuły z tej serii:
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN