Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Tadeusz Sporek,
Waga produktu: 0.340 kg
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: Difin

Warszawa 2007, wyd. 1, format 155 x 230, objętość 220 str., oprawa miękka

Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7251-797-5

  • Autor: 

    Tadeusz Sporek

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...