X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Akademickie i Profesjonalne
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2008, wyd. 1., format 140 x 210, objętość 232 str., oprawa miękka
Pierwsza w Polsce monografia na temat węchu i pamięci węchowej, opracowana z perspektywy nauk psychologicznych.
Autorki ukazują rolę zapachów, dokonując szczegółowego przeglądu danych na temat przywoływania wspomnień przez zapachy (tzw. efekt Prousta) oraz na temat możliwości wpływania za pomocą substancji zapachowych na zachowania konsumenckie. Zwracają uwagę na paradoks - zmysł węchu jest traktowany jako zmysł o mniejszym znaczeniu dla funkcjonowania człowieka, a jednocześnie coraz intensywniej rozwija się praktyka społeczna w dziedzinie zastosowań bodźców zapachowych.
Spis treści
Słowo wstępneRozdział l Znaczenie węchu dla człowieka
Rozdział 2 Metody badania węchu i pamięci węchowej
Rozdział 3 Zarys fizjologii funkcji węchowych
Rozdział 4 Pamięć węchowa: jedyna w swoim rodzaju?
Rozdział 5 Rozwój węchu i pamięci węchowej
Rozdział 6 Różnice indywidualne w zakresie węchu i pamięci węchowej
Rozdział 7 Zapachy jako kontekst i wskazówka pamięciowa
Rozdział 8 Zastosowanie zapachów w praktyce: perfumy, aromaterapia, marketing
Rozdział 9 Patologia węchu i pamięci węchowej
Książka
-
ISBN:
978-83-608-0720-0
-
Autor:
E. Czerniawska
Inne tytuły z tej serii:
Jak radzić sobie z atetozą
7,90
PLN
9,35 PLN
Oszczędzasz 1.45 PLN
Oswoić ADHD
35,70
PLN
Wszystko o ADHD
25,20
PLN
Psychologia środowiskowa
73,00
PLN
Psychologia w praktyce medycznej
88,50
PLN