Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Andrzej Falkowski,Tadeusz Tyszka,
Waga produktu: 0.900 kg
Wysyłka od: 10.50 PLN
Wydawca: GWP

Gdańsk 2009, wydanie 2, format 170 x 240, objętość 424 str., oprawa twarda

Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.

Spis treści

1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam
2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się
3. Pamięć w reklamie
4. Fałszywa pamięć konsumenta
5. Motywacja i emocje w marketingu
6. Postawy konsumenckie
7. Psychograficzna segmentacja rynku
8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie
9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji
10. Podejmowanie decyzji:: kupowanie refleksyjne
11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki
12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe
13. Reakcja konsumentów na cenę
14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa
15. Sprzedawcy
16. Znak towarowy


Książka

  • ISBN: 

    978-83-7489-161-5

  • Autor: 

    Andrzej Falkowski,Tadeusz Tyszka

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...