-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.GWP
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Gdańsk 2009, wydanie 2, format 170 x 240, objętość 424 str., oprawa twarda
Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Spis treści
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się
3. Pamięć w reklamie
4. Fałszywa pamięć konsumenta
5. Motywacja i emocje w marketingu
6. Postawy konsumenckie
7. Psychograficzna segmentacja rynku
8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie
9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji
10. Podejmowanie decyzji:: kupowanie refleksyjne
11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki
12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe
13. Reakcja konsumentów na cenę
14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa
15. Sprzedawcy
16. Znak towarowy
Książka
-
ISBN:
978-83-7489-161-5
-
Autor:
Andrzej Falkowski,Tadeusz Tyszka