Lublin 2014, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 192 str., oprawa miękka
Zrozumienie istoty promocji zdrowia w jej wielorakich wymiarach i zakresach nie jest łatwe, szczególnie wtedy, gdy trzeba przejść od teorii do praktyki i gdy tego przejścia musi dokonać student. Zespół Autorów Przewodnika podejmuje próbę odpowiedzi na pozornie łatwe pytanie:: w jaki sposób uczyć promocji zdrowia z koncentracją na jak?, a nie na czego?.
Główną grupą adresatów Przewodnika są nauczyciele i studenci medycznych kierunków studiów oraz realizatorzy i uczestnicy różnych form kształcenia podyplomowego (specjalizacji, kursów kwalifikacyjnych oraz doskonalących), w programie których zostały ujęte treści dotyczące promocji zdrowia.
... Vademecum prowadzenia zajęć w pomysłowy sposób, pozwalający na aktywność intelektualną wszystkich uczestników. Zadania do wykonania mobilizują studentów do twórczego i krytycznego myślenia oraz umiejętności dokonywania właściwych wyborów. Scenariusze ćwiczeń, zawierające charakterystykę sytuacji pacjenta, mogą służyć do tworzenia oświadczeń dotyczących diagnoz pielęgniarskich, działań i wyników zgodnie z Międzynarodową Klasyfikacją Praktyki Pielęgniarskiej (ICNPK) ...
Dr Maria Cisek
... Prezentowane treści zostały omówione w sposób nowatorski, co jest dużą zasługą, bowiem pomimo, że dotyczą problemów podstawowych dla promocji zdrowia, to jednak wnoszą wiele elementów innowacyjnych ...
Dr Anna Pacian
Książka
-
ISBN:
978-83-927780-0-4
-
Autor:
Marianna Charzyńska-Gula