-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Naukowe WSP w Łodzi
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Mój zawód moja praca moja przyszłość Perspektywy osób z niepełnosprawnością
Łódź 2011, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 215 str., oprawa miękka
Książka integruje analizę teoretyczną problemu z wynikami badań empirycznych i przykładami rozwiązań zagranicznych. Na tej podstawie powstała propozycja zajęć warsztatowych, z licznymi ćwiczeniami i bogatym materiałem graficznym (płyta CD). Zgodnie z zasadami edukacji włączającej, materiał pomocny w pracy z uczniami i studentami z niepełnosprawnością w większości można wykorzystać również do wspierania rozwoju zawodowego młodzieży bez niepełnosprawności oraz w pracy z grupą zróżnicowaną. Mamy nadzieję, że zainspiruje on również pedagogów do nowego spojrzenia na edukację prozawodową i do kreowania własnych rozwiązań dydaktycznych.
Spis treści
WstępCzęść I
Kształtowanie kompetencji prozawodowych młodych osób z niepełnosprawnością w obecnych realiach edukacyjnych
1.1. O potrzebie wspomagania rozwoju zawodowego i zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
1.2. Ścieżki kształcenia młodzieży z niepełnosprawnością a możliwości przygotowania (pro)zawodowego
1.3. Uczeń z niepełnosprawnością w szkole ponadgimnazjalnej – problem progu maturalnego i przygotowania do pracy
1.4. Problem dostępności studiów wyższych dla osób z niepełnosprawnością
1.5. Studia wyższe osób z niepełnosprawnością jako etap na drodze do zatrudnienia? Refleksje w świetle przeprowadzonych badań
Część II
Wspomaganie uczniów i studentów z niepełnosprawnością na drodze do przyszłego zatrudnienia
2.1. Edukacja prozawodowa dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością. Jak i kiedy?
2.2. „Mój zawód – moja praca – moja przyszłość” – założenia teoretyczne prozawodowych działań edukacyjnych
2.3. Projekt cyklu warsztatów i wskazówki do ich realizacji
2.3.1. Jak korzystać z materiałów dydaktycznych
2.3.2. Warsztaty dla uczniów – wskazówki ogólne
2.3.3. Warsztaty dla studentów – wskazówki ogólne
2.3.4. Tematyka i pogłębienie treści ćwiczeń warsztatowych dla studentów rozpoczynających studia
2.3.5. Tematyka i pogłębienie treści ćwiczeń warsztatowych dla studentów kończących studia
2.4. Scenariusze zajęć warsztatowych
WARSZTATY DLA UCZNIÓW
WARSZTATY DLA STUDENTÓW
SPIS TABEL
SPIS KART PRACY
Książka
-
ISBN:
978-83-62684-16-8
-
Autor:
Beata Jachimczak, Barbara Olszewska, Dorota Podgórska-Jachnik