Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: „Uspołecznienie” Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1. Ja – członek rodziny: a) Moja rodzina, b) Moje miejsce zamieszkania.
2. Ja – uczeń: a) Moja szkoła.
3. Ja – członek społeczności lokalnej.
4. Ja – członek społeczeństwa.
5. Moje zdrowie.
6. Ja w chorobie.
7. Ja jako konsument.
8. Ja w bezpiecznym świecie.
9. Ja w świecie kultury.
10. Mój czas wolny.
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017.
Książka
-
ISBN:
978-83-8080-334-3
-
Autor:
Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2020
-
Format:
210 x 297
-
Liczba stron:
80
-
Oprawa:
miękka