Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Grzegorz Szumski,
Waga produktu: 0.320 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 7.00 PLN
Wydawca: PWN


Warszawa 2012, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 292 str., oprawa miękka

Książka poświęcona została jednej z podstawowych idei pedagogiki specjalnej - integracyjnemu kształceniu osób niepełnosprawnych. Prezentuje współczesny stan wiedzy oraz analizę potrzeb i możliwości urzeczywistnienia tej idei w praktyce edukacyjnej. Przedstawia również analizę sposobów radzenia sobie przez nowoczesne systemy szkolne z integracyjnym kształceniem niepełnosprawnych.


Spis treści

SKRÓCONY SPIS TREŚCI
1. Komparatystyczne badania niesegregacyjnego kształcenia niepełnosprawnych – stan i perspektywy
2. Dyskursy niesegregacyjnego kształcenia niepełnosprawnych
3. Kiedy kształcenie niepełnosprawnych nie jest segregacyjne?
4. Modele integracyjnego kształcenia niepełnosprawnych
5. Kształcenie niepełnosprawnych w wybranych krajach - egzemplifikacje modeli
6. Sens i granice zmian systemów kształcenia uczniów niepełnosprawnych
Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy


Książka

  • ISBN: 

    978-83-01-14711-2

  • Autor: 

    Grzegorz Szumski

Inne tytuły z tej serii: