Warszawa 2012, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 292 str., oprawa miękka
Książka poświęcona została jednej z podstawowych idei pedagogiki specjalnej - integracyjnemu kształceniu osób niepełnosprawnych. Prezentuje współczesny stan wiedzy oraz analizę potrzeb i możliwości urzeczywistnienia tej idei w praktyce edukacyjnej. Przedstawia również analizę sposobów radzenia sobie przez nowoczesne systemy szkolne z integracyjnym kształceniem niepełnosprawnych.
Spis treści
SKRÓCONY SPIS TREŚCI1. Komparatystyczne badania niesegregacyjnego kształcenia niepełnosprawnych – stan i perspektywy
2. Dyskursy niesegregacyjnego kształcenia niepełnosprawnych
3. Kiedy kształcenie niepełnosprawnych nie jest segregacyjne?
4. Modele integracyjnego kształcenia niepełnosprawnych
5. Kształcenie niepełnosprawnych w wybranych krajach - egzemplifikacje modeli
6. Sens i granice zmian systemów kształcenia uczniów niepełnosprawnych
Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy
Książka
-
ISBN:
978-83-01-14711-2
-
Autor:
Grzegorz Szumski
Inne tytuły z tej serii:
Moje „ja” i szkoła integracyjna
35,18
PLN
Integracja sensoryczna na co dzień
52,60
PLN
Ja i mój świat historyjki społeczne
27,00
PLN
Kroki ku samodzielności
49,00
PLN
Uczymy się zasypiać
8,80
PLN