-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2006, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 308 str., oprawa miękka
Prezentowana publikacja zawiera przegląd metod, technik i narzędzi pozwalających na zdiagnozowanie dysfunkcyjności rozwoju dziecka w różnych obszarach życia, będąc jednocześnie wprowadzeniem w problematykę oddziaływań terapeutycznych w różnego typu nieprawidłowościach. Przedstawione propozycje nie są gotowymi receptami na rozwiązanie wszystkich problemów dzieci z zaburzeniami w rozwoju, jednak mogą być inspiracją dla planowania i realizowania działań wspomagających prawidłowy rozwój.
Autorzy książki żywią nadzieję, że publikacja zainspiruje Czytelników do nowych poszukiwań, udzieli odpowiedzi na pytania, rozwiąże choćby małe dylematy diagnostyczne i terapeutyczne, a tym samym pokaże, jak dotrzeć do najbardziej zagmatwanych labiryntów funkcjonowania dziecka z zaburzeniami w rozwoju.
Spis treści
WstępROZPOZNANIE – RÓŻNE PODEJŚCIA DIAGNOSTYCZNE
Diagnoza dziecka z zaburzeniami w rozwoju – konteksty definicyjne
Pojęcie diagnozy psychologicznej i problem testowego diagnozowania intelektu
Podejście diagnostyczne wobec dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Diagnoza i terapia deficytów poznawczych dziecka autystycznego na podstawie koncepcji teorii umysłu
O dwóch takich, co... dostali diagnozę
TERAPIA – WSPIERANIE – EDUKACJA
Programy wczesnej interwencji Lovaasa i Greenspana w terapii małego dziecka z autyzmem
ADHD – terapia czy inne spojrzenie na dziecko?
Czytanie mapy czy recytowanie wiersza? Strategie utrwalania wiedzy przez dzieci z uszkodzonym słuchem
Terapia poprzez dramę dziecka napotykającego na trudności szkolne
Dziecięce uczestniczenie w działaniach artystycznych
Dolnośląski Ośrodek Osób Twórczych - jako przykład zintegrowanych działań dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej
Improwizacje na dziecięcych instrumentach perkusyjnych w muzykoterapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi
Wczesne wspomaganie rozwoju psychomotorycznego małego dziecka z zastosowaniem metody Castillo Moralesa
Nauczanie kierowane dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym
Wpływ rehabilitacji w wodzie na usprawnianie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołem Downa i dzieci z autyzmem
Aktywności ruchowa jako forma rehabilitacji młodzieży oraz dzieci niewidomych i słabowidzacych na przykładzie zimowych obozów integracyjnych
Edukacja seksualna uczniów z głębszą niepełnosprawnością intelektualną
RODZINA W ASPEKCIE DIAGNOZY I TERAPII ZABURZEŃ ROZWOJU DZIECI
Niedoceniony w wychowaniu dziecka – świat uczuć
Podejście zorientowane na rodzinę we współczesnej teorii i praktyce wczesnej interwencji
Diagnoza rodziny biologicznej w pracy z wychowankiem domu dziecka
Porozumiewanie się dziecka z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w codziennych sytuacjach
Książka
-
ISBN:
83-7308-725-7
-
Autor:
Beata Cytowska,Barbara Winczura