Podjęta w publikacji problematyka nabiera istotnego znaczenia zarówno z perspektywy dobra indywidualnego (stan zdrowia i jakość życia), jak i społecznego (projektowanie skutecznej pomocy psychopedagogicznej: diagnostycznej, profilaktycznej i naprawczej).
Z recenzji prof. dr hab. Władysławy Pileckiej
Książka ma walory poznawcze i praktyczne. Prezentowana problematyka nie była dotychczas analizowana w polskiej literaturze przedmiotu. Tak więc podjęcie tego tematu oraz wielokontekstowy sposób jego analizy zasługuje na uznanie. Wieloaspektowe ujęcie uwarunkowań zachowań ryzykownych, szerokie spektrum funkcjonowania badanych, wprowadzenie czynnika różnicującego w postaci niepełnosprawności intelektualnej - to walory, które podkreślają nowatorstwo i znaczenie pracy.
Z recenzji dr hab. Teresy Żółkowskiej, prof. US
Z recenzji prof. dr hab. Władysławy Pileckiej
Książka ma walory poznawcze i praktyczne. Prezentowana problematyka nie była dotychczas analizowana w polskiej literaturze przedmiotu. Tak więc podjęcie tego tematu oraz wielokontekstowy sposób jego analizy zasługuje na uznanie. Wieloaspektowe ujęcie uwarunkowań zachowań ryzykownych, szerokie spektrum funkcjonowania badanych, wprowadzenie czynnika różnicującego w postaci niepełnosprawności intelektualnej - to walory, które podkreślają nowatorstwo i znaczenie pracy.
Z recenzji dr hab. Teresy Żółkowskiej, prof. US
Książka
-
ISBN:
978-83-277-1186-1
-
Autor:
Twardowska-Staszek Estera
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2016
-
Format:
15.5x23.5cm
-
Liczba stron:
364
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Uczymy się zasypiać
8,80
PLN
Ja i mój świat historyjki społeczne
27,00
PLN
Moje „ja” i szkoła integracyjna
35,18
PLN
Integracja sensoryczna na co dzień
52,60
PLN
Kroki ku samodzielności
49,00
PLN