Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na:
– korygowaniu zaburzonych funkcji,
– zastępowaniu zaburzonej funkcji inną,
– usprawnianiu funkcji będących w normie.
Niniejsze ćwiczenia zostały przygotowane dla uczniów klas 4–6 i podzielone na działy skupiające się na poszczególnych umiejętnościach, z którymi dzieci w tym wieku najczęściej mają problemy. Są to:
sprawność manualna,
grafomotoryka,
percepcja wzrokowa,
percepcja słuchowa,
pisanie,
czytanie.
Wszystkie zadania przedstawione w tej publikacji mogą być wykorzystane nie tylko w trakcie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (grupowych lub indywidualnych), ale także jako ćwiczenia dodatkowe na lekcjach, w świetlicy lub w domu.
Książka
-
ISBN:
978-83-7134-712-2
-
Autor:
Magdalena Hinz
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2013
-
Format:
20.5x29.0cm
-
Liczba stron:
80
-
Oprawa:
Miękka