-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Korepetytor
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Edukacja aktywnego stylu życia
Płock 2012, wydanie 1, format 145 x 210, objętość 71 str., oprawa miękka
Nowa podstawa programowa!
Program nauczania pt. Edukacja aktywnego stylu życia do przedmiotu wychowanie fizyczne jest dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół) i przeznaczony do realizacji na IV etapie edukacyjnym dla szkół licealnych, techników i zasadniczych szkół zawodowych.Zaproponowany program jest możliwy do realizacji w szkołach posiadających standardowe warunki do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, czyli w takich, które maja co najmniej jedną salę gimnastyczną, kompleks boisk, siłownię i ewentualnie zastępczą salę gimnastyczną (np. do fitness, do gimnastyki) lub korytarze (miejsca) specjalnie przygotowane do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego oraz miejsca zielone wokół szkoły (park, łąka, skarpa, las).Program wychowania fizycznego oparty został na pedagogicznej koncepcji wychowania fizycznego, która koresponduje z nowoczesnymi trendami w edukacji, takimi jak: indywidualizacja, prospekcja, autoedukacja, edukacja permanentna, intelektualizacja i humanizacja. Tak rozumiane wychowanie fizyczne zakłada kształtowanie zarówno kompetencji ucznia dotyczących jego umiejętności, sprawności psychomotorycznej czy wiedzy o kulturze fizycznej i edukacji zdrowotnej, jak również znaczącego oddziaływania na jego osobowość, czyli kształtowania postaw uczniów: prosomatycznych, prospołecznych czy prozdrowotnych.Osoby korzystające z opracowanego dokumentu znajdą w nim wskazówki i informacje dotyczące realizacji poszczególnych działów (dyscyplin sportowych) - przykładowe ćwiczenia, zasady gier czy scenariusze zajęć.
Książka
-
ISBN:
978-83-61117-60-5
-
Autor:
Marzena Kurzak