-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Harmonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym
Gdańsk 2013, wydanie 1, format 155 x 235 mm, objętość 159 str., oprawa miękka
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny powstał z myślą o nauczycielach, pedagogach, terapeutach oraz innych specjalistach pracujących na co dzień z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zawiera praktyczne informacje i wskazówki dotyczące:
- zakresu wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania dostosowanych do potrzeb i możliwości każdego ucznia;
- rodzaju i zakresu zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną;
- form i metod pracy;
- form, sposobów i okresu udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
-działań wspierających rodziny i bliskich ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.
Niniejsza publikacja została przygotowana w oparciu o rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 roku oraz z dnia 30 kwietnia 2013 roku.
Spis treści
Słowniczek skrótów i określeńWprowadzenie
I.Ogólna procedura postępowania w chorobach przewlekłych u dzieci
II.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego
- podstawowe czynności resuscytacyjne u dzieci (P-BLS)
Załączniki
III.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego - podstawowe czynności resuscytacyjne u dorosłych
Załączniki
IV.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego
z osobą nieprzytomną
Załączniki
V.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w omdleniu
VI.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w urazach kręgosłupa
VII.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego u osoby zadławionej
Załączniki
VIII.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego
podczas wystąpienia napadu padaczki (drgawki)
IX.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w oparzeniach
X.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego
w przypadku porażenia prądem elektrycznym
XI.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w hipotermii
XII.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w użądleniach
i ukąszeniach
XIII.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w udarze cieplnym
XIV.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w złamaniach, zwichnięciach i skręceniach
XV.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w przypadku
ran i krwotoków
XVI.Procedura i algorytm postępowania przedmedycznego w przypadku tonięcia
XVII.Procedura i algorytm postępowania w przypadku podejrzenia,
że na terenie szkoły znajduje się uczeń będący pod wpływem alkoholu
XVIII.Procedura i algorytm postępowania w przypadku podejrzenia używania
przez ucznia narkotyków
XIX.Procedura i algorytm postępowania wobec ofiary przemocy w szkole
Literatura
Książka
-
ISBN:
978-83-7134-664-4
-
Autor:
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecykia Mach