Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.
Książka
-
ISBN:
978-83-7134-828-0
-
Autor:
Tanajewska Alicja, Kiełpińska Iwona, Naprawa Renata
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2016
-
Format:
20.0x29.5cm
-
Liczba stron:
216
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...