Kielce 2013, wydanie 1, format 210 x 295, objętość 142 str., oprawa twarda
Dzieci chcą się uczyć wszystkimi zmysłami: dotykaniem, manipulowaniem, chwytaniem, smakowaniem, wąchaniem, słuchaniem, patrzeniem i poruszaniem się. Dlatego ważne jest, aby stwarzać im okazję do zbierania doświadczeń w możliwie najszerszym zakresie. Dzieci uczą się najlepiej, kiedy jednocześnie angażuje się ich wszystkie zmysły i uczucia.
W książce tej przedstawiamy mnóstwo ciekawych ćwiczeń, które integralnie pobudzają dzieci
w wieku przedszkolnym do samodzielnego działania i sprawiają im jednocześnie wiele radości.
Za pomocą zawartych w tej publikacji propozycji możemy wspierać ważne obszary rozwoju dzieci: postrzeganie, motorykę, myślenie, zachowania społeczne, świadomość samego siebie i samodzielność.
Ta książka to:
• Integralne wspieranie rozwoju przedszkolaków
• Uzupełnienie programów nauczania i wychowania
• Ćwiczenia łatwe do zastosowania w praktyce
Odbiorcy:
– nauczyciele i wychowawcy pracujący z dziećmi w wieku przedszkolnym.
– studenci kierunków pedagogicznych.
Dlaczego warto nabyć tę książkę?
– jest efektem twórczej pracy i doświadczeń nauczycieli przedszkoli.
– wszystkie pomysły, zabawy i porady w niej zawarte zainspirowała codzienna praca z dziećmi.
– to praktyczny zbiór ciekawych pomysłów, po które nauczyciele sięgać będą każdego dnia.
Książka
-
ISBN:
978-83-7660-374-2
-
Autor:
Zeller Martina
-
Redaktor:
Rykowska Magdalena