Warszawa 2010, wydanie 1, format 140 x 200, objętość 112 str., oprawa miękka
Wielu rodziców ma obawy, czy nie jest zbyt wcześnie, by posłać do przedszkola ich pociechę. Długie przebywanie trzylatka w większej grupie może stanowić duże obciążenie dla jego wrażliwego układu nerwowego, a brak opieki osób bliskich utrudnia mu rozwiązywanie konfliktów i pokonywanie przeciwności.
Nie jest jednak za wcześnie. Przedszkole to instytucja przydatna w procesie przygotowania małego człowieka do wypełniania edukacyjnych zadań i do funkcjonowania w szkole.
Spis treści
WstępRozdział I
Prawidłowości rozwoju dziecka trzyletniego
1. Rozwój somatyczny
2. Rozwój fizyczny
3. Rozwój ruchowy
4. Rozwój umysłowy
5. Rozwój mowy
6. Rozwój emocjonalny
7. Rozwój społeczny
8. Rozwój osobowości
9. Rozwój moralny
Rozdział II
Znaczenie edukacji przedszkolnej
dla rozwoju dziecka
1. Oddziaływanie przedszkola na dziecko
2. Rodzice w edukacji przedszkolnej dziecka
Rozdział III
Przygotowanie dziecka do podjęcia edukacji przedszkolnej
1. Rady dla rodziców
2. Program wstępnej adaptacji
Zakończenie
Literatura zalecana
Książka
-
ISBN:
978-83-623-2914-4
-
Autor:
Anna Klim-Klimaszewska
Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Relaksacyjny masaż leczniczy
28,50
PLN