X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Uniwersytet Rzeszowski
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Spis treści
Wstęp,Krystyna Żuchelkowska – Kompetencje nauczyciela przedszkola w zmieniającym się świecie,
Jan Kida – Komunikacja językowa i artystyczna w kształceniu wartości humanistycznych,
Alicja Kubik – Z badań nad nabywaniem kompetencji fonologicznej dzieci rozpoczynających naukę czytania,
Krystyna Węgrzyn-Białogłowicz – Edukacyjne programy komputerowe środkiem wspomagania rozwoju kompetencji językowych dziecka przedszkolnego,
Elżbieta Szefler – Czy literatura dla dzieci traci na aktualności? Wizerunek nauczyciela i szkoły w wybranych pozycjach z literatury dla dzieci II połowy XX i początku XXI wieku,
Anna Bajorek – Rola nauczyciela we wspomaganiu rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym,
Ewa Swoboda – Kształcenie myślenia matematycznego dzieci w wieku przedszkolnym,
Małgorzata Świdrak – Gotowość szkolna dzieci rozpoczynających naukę w klasie pierwszej,
Elżbieta Socha – Przemoc wśród uczniów w młodszym wieku szkolnym,
Sławomira Pusz – Zadania nauczyciela przedszkola w diagnozowaniu ryzyka dysleksji,
Anna Steliga – Funkcje zajęć plastycznych w terapii przedszkolnego dziecka niepełnosprawnego psychoruchowo,
Danuta Ochojska – Nauczyciel przedszkola wobec integracji dzieci niepełnosprawnych umysłowo i zdrowych,
Agnieszka Łaba – Efektywność wczesnych programów terapeutycznych w kształtowaniu umiejętności komunikacyjnych dzieci z zespołem Downa,
Gabriela Paprotna – Trudności w procesie kształcenia nauczycieli przedszkola,
Teresa Piątek, Bogumiła Wańczyk, Ewa Pokorska – Samoświadomość nauczyciela w kontekście podejmowanych przez niego działań pedagogicznych,
Ewa Szadzińska – Zróżnicowanie wiedzy o procesie kształcenia jako podstawy działań nauczyciela klas I-III i wychowawcy przedszkola,
Anna Struzik – Wybór i ocena programów do kształcenia zintegrowanego,
Alicja Ungeheuer-Gołąb – Metody pracy z tekstem poetyckim a wychowanie przez sztukę,
Marta Uberman – Dziecko w świecie sztuki. Wychowanie przez plastykę w edukacji zintegrowanej,
Jerzy Tomala – Wychowanie przez plastykę w klasach początkowych ostatniego trzydziestolecia w Polsce,
Marzena Staszewska – Szkolne konkursy plastyczne rekompensatą braku lekcji plastyki w liceum ogólnokształcącym,
Michal Tokár – Učitel, žiak a ilustrácia, I
rena Medňanská – Nové kompetencie učitel’a hudobnej výchovy,
Joanna B. Hałaj – Kompetencje interpersonalne nauczycieli różnych szczebli nauczania,
Zbigniew Ruszaj – Społeczno-administracyjne uwarunkowania rozwoju kompetencji zawodowych nauczyciela,
Maria Butrymowicz – Podmiotowość nauczyciela a mobbing w miejscu pracy,
Beata Zięba – Trudności opiekuna-wychowawcy w placówce socjalizacyjnej,
Notki o autorach.
Książka
-
ISBN:
978-83-7338-327-2
-
Autor:
Eugenia I. Laska
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2007
-
Format:
145 x 205
-
Liczba stron:
264
-
Oprawa:
miękka
Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...