Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Ludwig Koneberg, Gabriele Forder,
Waga produktu: 0.280 kg
EAN: 9788371343476
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: Harmonia

Gdańsk 2010, wydanie 1, format 160 x 215, objętość 128 str., oprawa miękka

Jest to doskonała pozycja dla rodziców, terapeutów, pedagogów. W przystępny sposób wyjaśniono w niej, skąd mogą brać się kłopoty wielu dzieci z nauką i zachowaniem i jak z nimi walczyć.

Problemy szkolne są w tej terapii traktowane jako efekt blokad spowodowanych stresem, na który współczesne dzieci są narażone. Blokady hamują prawidłowy przepływ informacji w mózgu i utrudniają opanowanie niezbędnych umiejętności i wiedzy. Odpowiednio dobrane ćwiczenia kinezjologii edukacyjnej pozwalają znieść te przeszkody i tym samym umożliwiają poprawę wyników szkolnych.

Autorzy dokładnie omawiają, jakie są symptomy blokad, jak je rozpoznać i jakie ćwiczenia zastosować, by daną blokadę usunąć. Szczegółowo opisują każdy ruch, dzięki czemu wykonanie ćwiczeń nie jest trudne. W kolejnych rozdziałach znajdują się specjalnie ułożone programy dla dzieci, by ćwiczenia przyniosły jak najlepsze skutki.

W książce jest także rozdział poświęcony terapii dorosłych, którzy pracując z dziećmi, mogą mieć blokady energetyczne. Im pomoże program zamieszczony na końcu.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7134-347-6

  • Autor: 

    Ludwig Koneberg, Gabriele Forder

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...

aaa ssss