X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.AWF Wrocław
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness.
Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
2. Wartość klienta w usługach rekreacyjnych instrumenty diagnozy
3. Kreowanie i udostępnianie usług fitness jako produktu
4. Kreowanie i udostępnianie usług wellness jako produktu
5. Kreowanie i udostępnianie sportu dla wszystkich jako usługi rekreacyjnej
Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
Spis treści
1. Klasyfikacje usług rekreacyjnych i strategii ich rozwoju2. Wartość klienta w usługach rekreacyjnych instrumenty diagnozy
3. Kreowanie i udostępnianie usług fitness jako produktu
4. Kreowanie i udostępnianie usług wellness jako produktu
5. Kreowanie i udostępnianie sportu dla wszystkich jako usługi rekreacyjnej
Inne tytuły z tej serii:
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
5,00
PLN
Prawo turystyczne
50,20
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Polska Atlas turystyki wiejskiej 2010/2011
12,76
PLN
42,53 PLN
Oszczędzasz 29.77 PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Transformacje prawa turystycznego
5,00
PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Theoretical and Methodological Principles of Selected Summer...
14,49
PLN
20,70 PLN
Oszczędzasz 6.21 PLN
Drogi ewolucji drukowanych przewodników turystycznych po Polsce
14,90
PLN
36,90 PLN
Oszczędzasz 22.00 PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Narty i snowboard
11,90
PLN
Podstawy fizjoterapii w chirurgii
15,90
PLN
Narciarstwo biegowe
51,00
PLN
Szkice do teorii wychowania kreatywnego
12,00
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Psychologia sportu Studia przypadków
65,40
PLN