X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Albis
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2013, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 456 str., oprawa miękka
Polecamy unikatowy podręcznik dla branży turystycznej, przeznaczony dla administracji przedsiębiorstwa turystycznego i hotelarskiego, a także dla przedsiębiorców prowadzących już biura podróży i hotele. Publikacja przydatna również dla pracowników zatrudnionych przy obsłudze klientów, pracowników działów handlowych (opisano zasady korespondencji służbowej oraz korespondencji handlowej z uwzględnieniem specyfiki biur podróży i hoteli), a także dla studentów i słuchaczy kształcących się w szkołach o profilu turystycznym, specjalizujących się w zakresie obsługi ruchu turystycznego i hotelarstwa.
Spis treści
WstępRozdział 1 Praca biurowa w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim
1.1. Charakterystyka pracy biurowej w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim
1.2. Funkcje i zadania komórek organizacyjnych w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim
1.3. Rola i znaczenie informacji w pracy biurowej
1.4. Systemy kancelaryjne oraz organizacja obiegu korespondencji
1.5. Ergonomiczne środowisko pracy biurowej
Rozdział 2. Zadania i procedury obowiązujące w pracy biurowej
w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim
2.1. Rola i zadania sekretariatu w małym, średnim i dużym przedsiębiorstwie
2.2. Kultura osobista i zawodowa w miejscu pracy
2.3. Zasady obowiązujące podczas przyjmowania interesantów
2.4. Dress code, czyli zasady ubioru służbowego
2.5. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
Rozdział 3. Organizacja spotkań służbowych w przedsiębiorstwach
turystycznych i hotelarskich
3.1. Zasady organizacji zebrań
3.2. Zadania pracownika biurowego w organizacji konferencji prasowej
3.3. Zasady obowiązujące podczas podejmowania kontrahentów w firmie
3.4. Organizacja własnej podroży służbowej
3.5. Zasady rozliczania podroży służbowych
3.6. Organizacja przyjęć biznesowych - wybrane aspekty
Rozdział 4. Ogólne zasady sporządzania korespondencji
4.1. Zasady sporządzania korespondencji według normy polskiej
4.2. Zasady sporządzania korespondencji według normy angielskiej
4.3. Wysyłanie korespondencji
4.4. Netykieta, czyli zasady redagowania i wysyłania wiadomości pocztą elektroniczną
4.5. Korespondencja seryjna.
Rozdział 5. Korespondencja handlowa w turystyce i hotelarstwie
5.1. Pisma związane z propozycją kupna-sprzedaży
5.1.1. List reklamowy
5.1.2. List intencyjny
5.1.3. Zapytanie ofertowe
5.1.4. Odpowiedź na zapytanie ofertowe - złożenie oferty
5.1.5. Nawiązanie współpracy
5.1.6. Oferta biura podroży, program ramowy i szczegółowy
5.1.7. Oferta hotelu
5.1.8. Katalogi, ulotki, broszury jako formy przekazu informacji reklamowych.
5.2. Pisma związane z realizacją zamówienia
5.2.1. Zasady redagowania zamówień ogólnych
5.2.2. Zamówienie usług noclegowych.
5.2.3. Zamówienie usług transportowych
5.2.4. Zamówienie imprezy turystycznej
5.2.5. Dokumenty związane z realizacją usługi lub dostawą: voucher, awizo, specyfikacja
5.3. Pisma związane z weryfikacją usługi lub towaru
5.3.1. Reklamacje
5.3.2. Odpowiedź na reklamację
5.4. Dokumenty finansowe i korespondencja związana z rozliczeniem usługi lub towaru
5.4.1. Faktura VAT i faktura VAT marża
5.4.2. Inne rodzaje faktur: VAT wewnętrzna, zaliczkowa, VAT-MP, VAT-RR
5.4.3. Faktura korygująca i nota korygująca
5.4.4. Podatek VAT a wybrane usługi turystyczne, rekreacyjne i kulturalne
5.4.5. Korespondencja związana z przekazaniem zapłaty: upomnienia z powodu opóźnionej płatności i odpowiedzi na upomnienia
Zakończenie
Literatura
Inne tytuły z tej serii:
45,15
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Polska Atlas turystyki wiejskiej 2010/2011
12,76
PLN
42,53 PLN
Oszczędzasz 29.77 PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
5,00
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Prawo turystyczne
50,20
PLN
Theoretical and Methodological Principles of Selected Summer...
14,49
PLN
20,70 PLN
Oszczędzasz 6.21 PLN
Drogi ewolucji drukowanych przewodników turystycznych po Polsce
14,90
PLN
36,90 PLN
Oszczędzasz 22.00 PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Transformacje prawa turystycznego
5,00
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
5,00
PLN
Immunologia /PWN
99,90
PLN
Chemia w kosmetyce i kosmetologii
116,50
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN