X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Astrum
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Klienci Współpracownicy Zarząd Metody które sprawdzają się w praktyce
Wrocław 2010, wydanie 1, format 140 x 205, objętość 128 str., oprawa miękka
„Komunikacja w pracy” autorstwa Katarzyny Flont, to książka napisana prostym, zwięzłym, a jednocześnie fachowym i pełnym humoru językiem. Przybliża sprawdzone w praktyce metody porozumiewania się w różnych sytuacjach w pracy. Książka zawiera zadania, testy, krzyżówki, które sprawiają, że lektura staje się przyjemniejsza, a przyswajanie wiedzy szybsze i łatwiejsze. Książka przeznaczona jest dla kadry kierowniczej, handlowców, pracowników działu obsługi oraz dla trenerów prowadzących zajęcia z efektywnej komunikacji.
Spis treści
Wprowadzenie, czyli co i po coWstęp Co to jest komunikacja?
1.Proces komunikacji, czyli jak myśli wędrują z głowy do głowy
Przebieg procesu komunikacji
Zakłócenia w procesie komunikacji
Wnioski praktyczne do rozdziału 1
Podsumowanie rozdziału 1: mind mapa
Miejsce na Twoje notatki
2. Komunikacja niewerbalna, czyli jak dzięki obserwacji min i gestów uniknąć wejścia na minę
Kontakt wzrokowy
Gesty
Postawa i ruch ciała
Dystans
Rozpoznawanie kłamstwa
Wnioski praktyczne do rozdziału 2
Podsumowanie rozdziału 2: mind mapa
Miejsce na Twoje notatki
Strony kontrolne sprawdzające wiedzę z rozdziału 1 i 2
3. Komunikacja werbalna, czyli jak sposób mówienia może po-zmieniać znaczenie
Przekazywanie emocji (ton)
Siła głosu
Szybkość mówienia
Akcentowanie zdań
Wymowa
Słownictwo
Wnioski praktyczne do rozdziału 3
Podsumowanie rozdziału 3:mind mapa
Miejsce na Twoje notatki
4. Efektywne porozumiewanie się, czyli właściwe gadanie i barier pokonywanie
Bariery komunikacyjne i ich pokonywanie
"Zawsze" i "nigdy"
Wyciąganie wniosków przed wysłuchaniem całości
Tendencja do udzielania rad
Zbyt dużo informacji naraz
Zły czas na rozmowę
Właściwe formułowanie i wygłaszanie komunikatu
Narzędzia komunikacyjne podnoszące efektywność rozmowy
Zadawanie pytań
Parafraza
Wnioski praktyczne do rozdziału 4
Podsumowanie rozdziału 4: mind mapa
Miejsce na Twoje notatki
Strony kontrolne sprawdzające wiedzę z rozdziału 3 i 4
5. Budowanie atmosfery rozmowy, czyli jak sprawić żeby Cię lubili
Aktywne słuchanie
Empatia
Ujawnianie intencji
Zdania "ja" i "ty"
Jak nie zdenerwować rozmówcy
Wnioski praktyczne do rozdziału 5
Podsumowanie rozdziału 5: mind mapa
Miejsce na Twoje notatki
Strona kontrolna sprawdzające wiedzę z rozdziału 5
6. Sprawdź swoją wiedzę
Test wiedzy dotyczący komunikacji
Zakończenie
Odpowiedzi do ćwiczeń
Bibliografia
Miejsce na twoje notatki
Inne tytuły z tej serii:
64,80
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Psychologia coachingu
73,80
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN