X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Proksenia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2011, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 200 str., oprawa miękka
W monografii dokonano analizy pojęcia atrakcji turystycznych, przedstawiono ich klasyfikację i ewolucję od czasów starożytnych po współczesne. Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja i opis metod badań nad atrakcjami turystycznymi. Zaproponowano podział metod i omówiono najważniejsze stosowane techniki i narzędzia badań, ilustrując zastosowanie omawianych metod przykładami konkretnych badań. Osobny rozdział poświęcono roli atrakcji w tworzeniu produktu turystycznego. Obszerna bibliografia problemu, zdjęcia, schematy, ryciny, tabele oraz streszczenie w języku angielskim.
Spis treści
Wprowadzenie1.Pojęcie atrakcji turystycznych w światowej i polskiej literaturze fachowej
1.1.Pojęcie atrakcji turystycznych
1.2.Typologia atrakcji turystycznych
1.3.Między atrakcją a pułapką turystyczną-współczesne dylematy turystyki kulturowej
2.Współczesne trendy w kreowaniu atrakcji turystycznych
2.1.Ewolucja atrakcji turystycznych
2.2.Współczesne trendy w kreowaniu atrakcji turystycznych (przykłady, przypadki)
2.3.Czynniki determinujące rynek atrakcji turystycznych
3.Metody badań i oceny atrakcji turystycznych
3.1.Badania osób odwiedzających atrakcje turystyczne
A.Test zróżnicowania semantycznego
B.Badania nad satysfakcjami
C.Oceny wrażeń i korzyści z odbioru atrakcji M. Nowackiego
3.2.Badania marketingowe nad jakością atrakcji
A.Segmentacje odbiorców atrakcji turystycznych
B.Analiza ASEB/SWOT
C.Ocena ekspozycji i form interpretacji
3.3.Wykorzystanie cyklu ewolucji obszarów turystycznych (TALC) R. W. Butlera
do interpretacji rozwoju atrakcji na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka"
A.Cykliczność rozwoju Kopalni Soli w Wieliczce
3.4.Wybrane narzędzia i techniki badań
A.Szkocki formularz oceny atrakcji
B.Kwestionariusz SERVQUAL w badaniach M. Nowackiego w Rogalinie
C.Kwestionariusz badania atrakcji turystycznych (wzór australijski)
3.5.Wykorzystanie "Kół przyszłości" (The Futures Wheel) w planowaniu rozwoju
atrakcji turystycznych
3.6.Metody oceny wartości atrakcji turystycznych
3.7.Kompleksowe badania atrakcji i atrakcyjności turystycznej
4.Atrakcje a produkt turystyczny
Posłowie
Streszczenie
Summary
Literatura
ANEKS Narzędzia oceny atrakcji turystycznych ,
Ankieta pomiaru profilu semantycznego atrakcji turystycznej
Kwestionariusz badania atrakcji turystycznych stosowany przez Instytut Turystyki w Warszawie
Kwestionariusz oceny atrakcji turystycznej
Kwestionariusz australijski P. J. Benckendorffera badania atrakcji turystycznych
Inne tytuły z tej serii:
5,00
PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Prawo turystyczne
50,20
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Drogi ewolucji drukowanych przewodników turystycznych po Polsce
14,90
PLN
36,90 PLN
Oszczędzasz 22.00 PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Polska Atlas turystyki wiejskiej 2010/2011
12,76
PLN
42,53 PLN
Oszczędzasz 29.77 PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Theoretical and Methodological Principles of Selected Summer...
14,49
PLN
20,70 PLN
Oszczędzasz 6.21 PLN
Transformacje prawa turystycznego
5,00
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Oblicza rehabilitacji
24,90
PLN