-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Czelej
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Lublin 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 208 str, oprawa twarda
Dzięki tej lekturze wypracujesz najbardziej optymalne metody zarządzania gabinetem, świadomie i szybko poprawiając swoją efektywność w prowadzeniu biznesu. Dowiesz się jak w Twoim gabinecie wdrożyć rozwiązania, które zwiększą satysfakcję pacjentów i motywację personelu medycznego, nauczysz się identyfikować złe i stosować dobre praktyki rynkowe.
Istotne treści:: Zakładanie i prowadzenie gabinetu stomatologicznego, zasady marketingu wewnętrznego (relacje przełożony – załoga, role zespołowe) oraz kreowanie i zarządzanie zespołem.
Spis treści
ROZDZIAŁ I. W DRODZE DO WŁASNEGO GABINETU STOMATOLOGICZNEGO1. Motywacje stomatologów
2. Forma prawno-organizacyjna prowadzonej działalności
3. Lokalizacja gabinetu
4. Droga przez urzędy
5. Podsumowanie
ROZDZIAŁ II. ZARZĄDZANIE GABINETEM STOMATOLOGICZNYM
1. Gabinet jako przedsiębiorstwo
2. Istota zarządzania
3. Funkcje zarządzania
4. Obszary zarządzania
5. Podsumowanie
ROZDZIAŁ III. KSZTAŁTOWANIE ZESPOŁU GABINETU STOMATOLOGICZNEGO
1. Zarządzanie pracownikami
2. Kształtowanie zasobu ludzkiego gabinetu stomatologicznego
3. Satysfakcja pracowników
4. Podsumowanie
ROZDZIAŁ IV. MARKETING WEWNĘTRZNY W GABINECIE STOMATOLOGICZNYM
1. Istota marketingu wewnętrznego w gabinecie dentysty
2. Postawa dentysty-przełożonego wobec pracowników
3. Podsumowanie
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA