X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Wieś Jutra
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2007, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 100 str., oprawa miękka
Opracowanie powstało na podstawie studiów i badań empirycznych, w których celem było zdiagnozowanie zastosowania Internetu w działaniach marketingowych największych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego działających w Polsce. Książka składa się z 11 rozdziałów (studiów przypadku analizowanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego oraz ostatniego rozdziału stanowiącego syntezę badań). Głównym celem prowadzonych badań była analiza działań marketingowych podejmowanych w środowisku wirtualnym przez największe (znajdujące się na liście 500 największych) przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego.
Spis treści
1. Przesłanki podjęcia tematu2. Cel i zakres badań
Rozdział I. STUDIUM PRZYPADKU – BRITISH AMERICAN TOBACCO COMPANY
1. Ogólna charakterystyka firmy
2. Ograniczenia prawne na rynku wyrobów tytoniowych
3. Misja i strategia firmy BAT
4. Strategia marketingu internetowego firmy
5. Marketing w firmie British American Tobacco
6. Ścieżka rozwoju marketingu internetowego
7. Zintegrowany marketing internetowy
8. Relacje między marketingiem tradycyjnym i internetowym
9. Ocena funkcjonowania marketingu internetowego oraz jego szanse i zagrożenia
10.Podsumowanie i wnioski
Rozdział II. STUDIUM PRZYPADKU – PRZEDSIĘBIORSTWA DANONE
Rozdział III. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY DROSED S.A.
Rozdział IV. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA HOOP S.A.
Rozdział V. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA INDYKPOL S.A.
Rozdział VI. STUDIUM PRZYPADKU KAMPANII PIWOWARSKIEJ
Rozdział VII. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA – NESTLE POLSKA
Rozdział VIII. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY SOKOŁÓW S.A.
Rozdział IX. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA
Rozdział X. SYNTEZA BADAŃ EMPIRYCZNYCH
Pytania sprawdzające wiedzę
Bibliografia
Aneks
Inne tytuły z tej serii:
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Psychologia coachingu
73,80
PLN