Warszawa 2012, wydanie 1, format 180 x 250, objętość str., oprawa miękka
Proces edukacyjny porównać można do piramidy. Jej podstawą jest - często niedoceniane - wychowanie przedszkolne.
Aby każdy mały człowiek, który kończy przedszkole, był pewny siebie, aktywny, zainteresowany światem, wierzący w swoje możliwości, ale także pełen zaufania do systemu edukacji, czas spędzony w przedszkolu musi być dla niego nie tylko ciekawy i wesoły, ale również świetnie zorganizowany, przemyślany i pełen interesujących chwil.
Dlatego też w codziennej pracy nauczyciela przedszkola tak ważne są scenariusze zajęć. Ten poradnik pomoże Państwu nowocześnie organizować zajęcia dla przedszkolaków!
Poradnik:
• pozwoli zorganizować zajęcia z przedszkolakami tak, aby były one interesujące, inspirujące i pozostawały w zgodzie z aktualną Podstawą programową wychowania przedszkolnego
• pomoże zindywidualizować pracę pedagogiczną pod kątem predyspozycji i potrzeb poszczególnych uczniów
• klarownie przedstawi metodologię tworzenia scenariuszy zajęć oraz wyjaśni, jak dostosowywać je do potrzeb konkretnej grupy
• dzięki zamieszczonym przykładom pokaże, jak w praktyce tworzyć i wykorzystywać konspekty zajęć.
Książka
-
ISBN:
978-83-753-7118-5