Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Renata Naprawa,Kornela Maternicka,Alicja Tanajewska,
Waga produktu: 0.210 kg
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: Harmonia


Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (klasy I-III szkoły podstawowej)

Gdańsk 2007,  wyd. 2, Format 165 x 235, objętość 120 str., oprawa miękka

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne powstały z myślą o nauczycielach uczących dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; specjalistach: psychologach, pedagogach, terapeutach, logopedach pracujących na co dzień z wyżej wymienioną grupą uczniów, a także o osobach z najbliższego otoczenia dziecka – rodzicach, rodzeństwie.

Proponowane programy umożliwiają wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych. Pozwalają na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiału, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania dzieci.

Układ treści kształcenia, obszarów ma charakter spiralny. Do poszczególnych działów programu, materiału powraca się w każdym cyklu edukacji i uwzględniając zasadę stopniowania trudności, rozszerza się zakres zakładanych osiągnięć w celu wyposażenia wychowanków w takie umiejętności, sprawności i nawyki, aby zdobyli maksymalną niezależność życiową i mogli uczestniczyć w życiu społecznym na równi z innymi członkami ludźmi.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7134-236-3

  • Autor: 

    Renata Naprawa,Kornela Maternicka,Alicja Tanajewska

Inne tytuły z tej serii: