Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Jill McMinn,
Waga produktu: 0.190 kg
Wysyłka od: 7.00 PLN
Wydawca: LIBER

Warszawa 2006,  wyd. 1, Format 145 x 205, objętość 144 str., oprawa miękka

Kiedy mówimy o zaburzeniach mowy oraz komunikacji językowej, musimy pamiętać, że problem dotyczy znacznej grupy dzieci w wieku szkolnym. Ta książka opisuje to, jak problemy z mową i komunikacją mogą negatywnie wpłynąć na naukę. Opisuje główne źródła trudności oraz sugeruje, jak sprawić, by program był dla tego typu uczniów bardziej przystępny. Omawiane są tu zagadnienia związane z czynnym i biernym zastosowaniem języka, wykorzystaniem języka w kontaktach międzyludzkich oraz koordynacją rozwojową, a także konkretne przedmioty szkolne, takie jak język polski, matematyka i inne nauki ścisłe i przyrodnicze. Książka zawiera zarówno teoretyczne informacje dotyczące tych problemów, jak i praktyczne pomysły na to, jak nieść pomoc tego typu uczniom. Nauczyciele i rodzice znajdą w niej także zestaw ćwiczeń kształtujących zdolności motoryczne, wierszyki wspomagające mowę i pamięć oraz strony ze słownictwem do kserowania.

Spis treści

Wstęp
1. Czym są zaburzenia mowy i komunikacji językowej?
2. Produkcja językowa
3. Recepcja językowa
4. Społeczne zastosowanie zdolności językowych oraz zachowanie
5. Zaburzenia koordynacji
6. Program szkolny
Język polski
Matematyka
Przedmioty ścisłe i przyrodnicze
Pozostałe przedmioty
7. Rodzice jako część zespołu
Uwagi końcowe
Dodatki
1. Pierwsze słowa
2. Pytania
3. Właściwe słuchanie
4. Banki słów
5. Kalendarze
6. Jak rodzice mogą pomóc swemu dziecku?


Książka

  • ISBN: 

    83-602-1525-1

  • Autor: 

    Jill McMinn

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...