-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2006, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 232 str., oprawa twarda
Książka jest absolutną nowością w dziedzinie metodologii pedagogiki zorientowanej humanistycznie. Tom otwiera cykl artykułów w ramach Seminariów Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Tematy ogólne (np. historia metodologii pedagogiki, orientacje metodologiczne) przeplatają się z tematami bardziej szczegółowymi (pedagogiczne implikacje humanistyczne, krytyka). W prezentowanym tomie autorzy starają się dociec istoty podejścia humanistycznego we współczesnej pedagogice.
Adresatami publikacji jest środowisko akademickie pedagogów oraz studentów kierunków pedagogicznych oraz innych dziedzin humanistyki.
Spis treści
WstępZbigniew Kwieciński
Słowo na otwarcie Seminariów Metodologii Pedagogiki
Tadeusz Lewowicki
Szkic do dziejów metodologii pedagogiki
Janusz Gnitecki
Orientacje metodologiczne we współczesnej pedagogice
Stanisław Palka
Humanistyczne podejście w badaniach pedagogicznych i praktyce pedagogicznej
Teresa Hejnicka-Bezwińska
Konsekwencje badawcze wynikające z uznania dyskursów edukacyjnych przedmiotem pedagogiki
Jacek Piekarski
O drugoplanowych warunkach poprawności praktyki badawczej w pedagogice – perspektywa biografii
Włodzimierz Prokopiuk
Wprowadzenie do rozważań nad humanizacją pedagogiki (edukacji) w kontekście filozoficznych aspektów przestrzeni pedagogicznej przełomu wieków
Marian Nowak
Metodologia pedagogiki między „naukowością/teoretycznością” a „praktycznością”
Dariusz Kubinowski
Pedagogiczne myślenie humanistyczne jako kategoria metodologiczna
Krystyna Ablewicz
Miejsce badań fenomenologicznych w poznawaniu sytuacji wychowawczych
Teresa Bauman
Badacz jako krytyk
Danuta Urbaniak-Zając
W poszukiwaniu kryteriów oceny badań jakościowych
Zbigniew Kwieciński
Popsocjologia młodzieży. Studium przypadku.
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-696-8
-
Redaktor:
Dariusz Kubinowski, Marian Nowak