X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Adam Marszałek
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Książka Edukacja wobec niepowodzeń i szans ich minimalizacji stanowi jedną z trzech monografii wieloautorskich - obok Edukacji w perspektywie oczekiwań współczesności oraz W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta - składających się na serię wydawniczą Edukacja w Dialogu i Perspektywie, która ukazuje się od 2002 roku i liczy już 21 tomów. Prezentowana edycja dedykowana jest pamięci Profesora Kazimierza Denka, honorowego gościa i stałego uczestnika Augustowskich Spotkań Naukowych, z których wyrosła idea owych publikacji. Przedstawione w monografiach teksty są rezultatem pogłębionej refleksji, analiz i eksploracji wielu wybitnych badaczy, uczestników i obserwatorów rzeczywistości edukacyjnej. Wpisują się w nurt wieloaspektowych debat, projekcji i propozycji zmian oraz zachęcają do kontynuowania dialogu o edukacji.
Redaktorzy naukowi
Autorzy podjęli ważną problematykę niepowodzeń szkolnych, rozumianych jako rozbieżności między celami edukacji a osiągnięciami szkolnymi uczniów. Rozbieżności te niejednokrotnie związane są z kształtowaniem się negatywnego stosunku uczniów do szkoły.
Doświadczenie badawcze Autorów pozwoliło na przygotowanie pracy potrzebnej, łączącej teorię i praktykę edukacyjną z zakresu funkcjonowania ucznia i nauczyciela w procesie kształcenia. Dobór tekstów został dobrze przemyślany, w związku z czym stanowią one logiczną całość i tworzą spójną wizję pracy z uczniem doświadczającym niepowodzeń edukacyjnych. Prezentowane stanowiska teoretyczne, wyniki badań oraz propozycje strategii działań dotyczących doskonalenia efektywności i skuteczności procesu kształcenia mogą być z powodzeniem zastosowane w praktyce edukacyjnej, a niektóre z nich mogą stać się sygnałem do poszukiwań nowych, lepszych rozwiązań. Z pewnością przyczynią się do poszerzenia perspektywy badawczej pedagogiki.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Jolanty Szempruch
Redaktorzy naukowi
Autorzy podjęli ważną problematykę niepowodzeń szkolnych, rozumianych jako rozbieżności między celami edukacji a osiągnięciami szkolnymi uczniów. Rozbieżności te niejednokrotnie związane są z kształtowaniem się negatywnego stosunku uczniów do szkoły.
Doświadczenie badawcze Autorów pozwoliło na przygotowanie pracy potrzebnej, łączącej teorię i praktykę edukacyjną z zakresu funkcjonowania ucznia i nauczyciela w procesie kształcenia. Dobór tekstów został dobrze przemyślany, w związku z czym stanowią one logiczną całość i tworzą spójną wizję pracy z uczniem doświadczającym niepowodzeń edukacyjnych. Prezentowane stanowiska teoretyczne, wyniki badań oraz propozycje strategii działań dotyczących doskonalenia efektywności i skuteczności procesu kształcenia mogą być z powodzeniem zastosowane w praktyce edukacyjnej, a niektóre z nich mogą stać się sygnałem do poszukiwań nowych, lepszych rozwiązań. Z pewnością przyczynią się do poszerzenia perspektywy badawczej pedagogiki.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Jolanty Szempruch
Książka
-
ISBN:
978-83-8019-423-6
-
Autor:
Anna Karpińska
-
Redaktor:
Karpińska Anna, Zińczuk Monika, Remża Piotr
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2016
-
Format:
16.0x22.5cm
-
Liczba stron:
354
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Materiały do ćwiczeń z dydaktyki ogólnej
32,13
PLN
Aksjologia w kształceniu pedagogów
17,00
PLN
W trosce o wychowanie w szkole
36,75
PLN
Fenomen sekt
22,89
PLN
Szkoła w świecie współczesnym
30,00
PLN
Homo socjologicus w strukturze wartości
15,00
PLN
Ku kulturowej koncepcji pedagogiki
28,00
PLN