-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Fraszka Edukacyjna
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 253 str., oprawa miękka
To jest książka o pomaganiu dzieciom – poprzez trening kognitywno-behawioralny, indywidualny albo w małych grupach – w radzeniu sobie z agresją i destrukcyjnymi zachowaniami, wywołanymi uczuciem gniewu. W każdej szkole jest jakiś odsetek dzieci, wobec których tradycyjny, dyscyplinarny system okazuje się nieskuteczny. W oczach dorosłych ci uczniowie wydają się rozumieć zasady właściwego zachowania, ale z jakichś powodów nie są w stanie (czy – w rzadszych przypadkach – nie chcą) się do nich dostosować.
Z tej książki, której autorami są światowej sławy specjaliści w dziedzinie terapii agresji dzieci i młodzieży, czytelnik dowie się, jakie są mechanizmy powstawania złości i gniewu oraz pozna sprawdzony program, którym można objąć agresywne dzieci w szkole. Dokładny opis koniecznych przygotowań, sposobów współpracy z rodzicami i treści kolejnych sesji pozwala wprowadzić program w każdej szkole.
Spis treści
1. Rodzenie się agresji2. Empiryczne podstawy rozwojowego modelu problemów emocjonalnych i społeczno-poznawczych u agresywnych dzieci
3. Rola treningu radzenia sobie z gniewem w całościowym, szkolnym programie pozytywnego wsparcia behawioralnego
4. Rozpoczynanie programu radzenia sobie z gniewem
5. Rola nauczyciela w generalizacji
6. Przygotowanie pierwszego spotkania
7. Wyniki badań efektów działania Programu Radzenia Sobie z Gniewem i Programu Zdolności Radzenia Sobie
8. Program radzenia sobie z gniewem Przewodnik
9. Kiedy zastosować terapię wobec dziewcząt albo dzieci ze środowisk o odmiennej kulturze
10. Możliwość negatywnego wpływu grupy i alternatywne zastosowanie pracy indywidualnej
11. Konkretny przykład
12. Często zadawane pytania
Książka
-
ISBN:
978-83-61309-87-1
-
Autor:
Jim Larson, John E. Lochman