X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Pedagogiczne ZNP
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
2007, wyd 1, Format 145 x 205, objętość 96 str., oprawa miękka
Skąd się bierze agresja?
jak przeciwdziałać agresji?
Niniejszy zbiór, adresowany przede wszystkim do nauczycieli, wychowawców i do władz oświatowych, jest odpowiedzią na rzeczywistą potrzebę, dostrzeżoną przez grono autorów głęboko przejętych skalą agresji interpersonalnej w szkole i w innych środowiskach.
Spis treści
WstępUczeń i nauczyciel w aktach szkolnej agresji
Relacja uczeń-nauczyciel w szkole - obszar napięć i współpracy
Agresja w szkole jako problem w pracy nauczycieli
Filozoficzna kategoryzacja postaw agresywnych na podstawie koncepcji Ericha Fromma
Kumulacja bodźców zewnętrznych
Agresja i przemoc wśród uczniów gimnazjum w środowisku wiejskim. Sposoby przeciwdziałania i ograniczania
Nauczyciele wobec zachowań agresywnych uczniów ''Swoich'', ''Obcych'' i ''Odmiennych''
Agresja i rygoryzm w postawach wychowawczych nauczycieli a poziom ich kompetencji społecznych
Agresja jako reakcja na stres u nauczycieli zagrożonych wypaleniem zawodowym
Książka
-
ISBN:
978-83-7173-150-1
-
Autor:
Irena Pufal-Struzik
Inne tytuły z tej serii:
Cyberprzemoc Jak być bezpiecznym w sieci
16,00
PLN
Agresja Perspektywa psychoterapeutów
41,60
PLN
Naprawa zachowania
29,90
PLN
Lęk u dzieci Poradnik z ćwiczeniami
40,90
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...