Publikacja jest dziełem zbiorczym, składającym się z 21 artykułów skupionych wokół kwestii marketingu sportowego i sponsoringu. Nie budzi ona zastrzeżeń zarówno pod względem zawartości merytorycznej, jak i kolejności przedstawionych artykułów. Opracowanie pozwoli czytelnikowi na wdrożenie się w tematykę marketingu sportowego. Lektura publikacji będzie wartościowa zarówno dla pracowników naukowych, jak i dla profesjonalistów zajmujących się marketingiem w sporcie – recenzja autorstwa prof. nadzw. dr hab. Waldemara Moski, Rektora Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku.
Spis treści:
Wprowadzenie
SPONSORING
Sponsoring sportowy – współczesne trendy i wyzwania
Piotr Matecki
Nowoczesny sponsoring sportu na przykładzie działalności klubów niemieckiej 1. Bundesligi
Artur Grabowski
Sponsoring sportów niszowych
Iga Anna Ignaczak
Kiedy inicjatywa wychodzi od sponsora. Sponsoring tytularny Nice Polskiej Ligi Żużlowej w latach 2014 - 2017
Wojciech Jankowski
Kobiety & Sport – potencjał promocyjny i sponsoringowy na zatłoczonym rynku
Dorian Patynowski
Kibice w projektach sponsoringowych – czego oczekują od sponsorów?
Aleksandra Marciniak
Crowdfunding w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna” przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk
Małgorzata Ciszewska i Justyna Gdowska
PR I MARKETING
Jak zmienić kibica w klienta, by pozostał kibicem?
Paweł Chmielowski
Kibic oczekuje więcej! Komunikacyjne wyzwania klubów, organizacji i sponsorów w obliczu nowych trendów w konsumpcji przekazów medialnych
Damian Podawca
Wyróżnij się albo zgiń – analiza charakterystycznych sposobów budowania i promocji marki w świecie sportu
Karol Tatar
Nowe pokolenie i nowy model konsumpcji na rynku sportowym
Jan Chłapowski
Internacjonalizacja na rynku marketingu sportowego. Analiza sposobów budowania marki na rynkach zagranicznych
Karol Tatar
Krytyczna analiza zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie RKS Raków Częstochowa
Sławomir Kowalski
Rola działań z zakresu CSR w profesjonalnych klubach piłkarskich. Analiza europejskich trendów
Zuzanna Walczak
Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej zastosowanie przez częstochowskie kluby sportowe
Adam Zajączkowski
Produkt poszerzony i komplementarny na przykładzie ENEA Bydgoszcz Triathlon i ENEA Ironman 70.3 Gdynia
Mateusz Tomanek
ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA SPORTU
Jak skutecznie poszukiwać i rekrutować specjalistów dla polskich organizacji sportowych?
Maja Gojtowska, Waldemar Gojtowski
Aktualne trendy w sektorze usług turystycznych, rekreacyjnych i sportowych w ujęciu socjologicznym i marketingowym
Michał Kober
Kapitał społeczny w akademiach piłkarskich
Piotr Broniatowski
Budowa silnych sekcji sportowych na przykładzie Sekcji Lekkiej Atletyki oraz Pływania Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin
Rafał Walczak
Rozwój dyscypliny i nowe możliwości – podejście biznesowe na przykładzie koszykówki oraz nurtu „3 na 3”
Patrycja Gulak-Lipka
Parametry
-
Tytuł:
Marketing i sponsoring w biznesie sportowym
-
ISBN:
9788392935346
-
Autor:
Piotr Godlewski, Piotr Matecki
-
Rok wydania:
2018
-
Numer wydania:
1
-
Liczba stron:
376
-
Szerokość produktu:
14.5
-
Wysokość produktu:
20.5
-
Okładka:
miękka