X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.AWF Warszawa
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2007. Wyd. 1, objętość 197 str., oprawa miękka
Spis treści
Wstęp1. Fair play jako przemdiot rozważań teoretych
1.1. Interpretacja pojęcia fair play
1.2. Fair play w sporcie młodzieżowym
1.3. Fair play w sporcie wyczynowym
1.4. Fair play jako wartość uniwersalna
1.5. Komponenty zasady fair play
2. Sport i olimpizm w kategoriach wartości
2.1. Olimpizm jako zjawisko społeczne
2.2. Wartości sportu i ich uniwersalny wymiar
2.3. Osobotwórcze i socjotwórcze wartości sportu
2.4. Wartości idei olimpijskiej a edukacja olimpijska
3. Założenia metodologiczne badań własnych
3.1. Teoretyczne podstawy badań
3.2. Cel badań, pytania i hipotezy badawcze
3.3. Metody i techniki badań
3.4. Organizacja i przebieg badań. Charakterystyka badanego środowiska
4. Fair play w świadomości badanej młodzieży
4.1. Poziom percepcji wartości fair play w sporcie
4.1.1. Ogólne wskaźniki postaw wobec fair play w sporcie zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.1.2. Składniki treściowe postaw wobec fair play w sporcie, zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.1.3. Ogólne wskaźniki postaw wobec fair play w sporcie, zróżnicowane uprawnianiem sportu u dziewcząt i chłopców
4.1.4. Składniki treściowe postaw wobec fair play w sporcie, zróżnicowane uprawianiem sportu dziewcząt i chłopców
4.2. Postawy wobec fair play w życiu codziennym
4.2.1. Ogólne wskaźniki postaw wobec fair play w życiu codziennym, zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.2.2. Składniki treściowe postaw wobec fair play w życiu codziennym, zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.3. Olimpizm w opinii badanych
4.3.1. Cele przewodnie i znaczenie olimpizmu
4.3.2. Wartości, źródła wiedzy i przyszłość idei olimpijskiej w ocenie badanych
4.3.3. Opinie uczniów na temat igrzysk olimpijskich
4.4. Osobotwórcza rola sportu świadomości badanych
Podsumowanie i weryfikacja hipotez
Refleksje końcowe
Wnioski
Piśmiennictwo
Aneksy
Książka
-
ISBN:
978-83-923666-0-7
-
Autor:
Anna Bodasińska
Inne tytuły z tej serii:
Sport jako biznes w czasach globalizacji
48,80
PLN
Z tradycji prawa w Polsce Uwarunkowania prawne w kulturze fizycznej
14,70
PLN
21,00 PLN
Oszczędzasz 6.30 PLN
Od fana do chuligana
31,50
PLN
Zarys współczesnej promocji zdrowia
75,76
PLN
Wybrane problemy systemów bezpieczeństwa
19,90
PLN
36,00 PLN
Oszczędzasz 16.10 PLN
Wizerunek polskiego paraolimpijczyka
135,00
PLN
Fizjologia wysiłku i treningu fizycznego
124,90
PLN
Socjologia sportu
63,80
PLN
Problemy kultury fizycznej i zdrowotnej w ujęciu holistyczno...
15,96
PLN
19,95 PLN
Oszczędzasz 3.99 PLN
Praktyka i teoria promocji zdrowia
49,40
PLN
Cena rynkowa: 60.00 PLN
Słownik sportowy niemiecko-polski
73,20
PLN
Problematyka kultury fizycznej w polskiej prasie zagranicznej środkowej Europy w latach 1918-1939
15,75
PLN
22,50 PLN
Oszczędzasz 6.75 PLN
Mikrokrążenie skórne u sportowców w rocznym cyklu treningowym
15,90
PLN
29,90 PLN
Oszczędzasz 14.00 PLN