X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.AWF Warszawa
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2007. Wyd. 1, objętość 197 str., oprawa miękka
Spis treści
Wstęp1. Fair play jako przemdiot rozważań teoretych
1.1. Interpretacja pojęcia fair play
1.2. Fair play w sporcie młodzieżowym
1.3. Fair play w sporcie wyczynowym
1.4. Fair play jako wartość uniwersalna
1.5. Komponenty zasady fair play
2. Sport i olimpizm w kategoriach wartości
2.1. Olimpizm jako zjawisko społeczne
2.2. Wartości sportu i ich uniwersalny wymiar
2.3. Osobotwórcze i socjotwórcze wartości sportu
2.4. Wartości idei olimpijskiej a edukacja olimpijska
3. Założenia metodologiczne badań własnych
3.1. Teoretyczne podstawy badań
3.2. Cel badań, pytania i hipotezy badawcze
3.3. Metody i techniki badań
3.4. Organizacja i przebieg badań. Charakterystyka badanego środowiska
4. Fair play w świadomości badanej młodzieży
4.1. Poziom percepcji wartości fair play w sporcie
4.1.1. Ogólne wskaźniki postaw wobec fair play w sporcie zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.1.2. Składniki treściowe postaw wobec fair play w sporcie, zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.1.3. Ogólne wskaźniki postaw wobec fair play w sporcie, zróżnicowane uprawnianiem sportu u dziewcząt i chłopców
4.1.4. Składniki treściowe postaw wobec fair play w sporcie, zróżnicowane uprawianiem sportu dziewcząt i chłopców
4.2. Postawy wobec fair play w życiu codziennym
4.2.1. Ogólne wskaźniki postaw wobec fair play w życiu codziennym, zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.2.2. Składniki treściowe postaw wobec fair play w życiu codziennym, zróżnicowane wiekiem u dziewcząt i chłopców
4.3. Olimpizm w opinii badanych
4.3.1. Cele przewodnie i znaczenie olimpizmu
4.3.2. Wartości, źródła wiedzy i przyszłość idei olimpijskiej w ocenie badanych
4.3.3. Opinie uczniów na temat igrzysk olimpijskich
4.4. Osobotwórcza rola sportu świadomości badanych
Podsumowanie i weryfikacja hipotez
Refleksje końcowe
Wnioski
Piśmiennictwo
Aneksy
Książka
-
ISBN:
978-83-923666-0-7
-
Autor:
Anna Bodasińska
Inne tytuły z tej serii:
Słownik sportowy niemiecko-polski
73,20
PLN
Problematyka kultury fizycznej w polskiej prasie zagranicznej środkowej Europy w latach 1918-1939
15,75
PLN
22,50 PLN
Oszczędzasz 6.75 PLN
Od fana do chuligana
31,50
PLN
Problemy kultury fizycznej i zdrowotnej w ujęciu holistyczno...
15,96
PLN
19,95 PLN
Oszczędzasz 3.99 PLN
Sport jako biznes w czasach globalizacji
48,80
PLN
Socjologia sportu
63,80
PLN
Wybrane problemy systemów bezpieczeństwa
24,00
PLN
36,00 PLN
Oszczędzasz 12.00 PLN
Zarys współczesnej promocji zdrowia
75,76
PLN
Praktyka i teoria promocji zdrowia
49,40
PLN
Cena rynkowa: 60.00 PLN
Wizerunek polskiego paraolimpijczyka
135,00
PLN
Z tradycji prawa w Polsce Uwarunkowania prawne w kulturze fizycznej
14,70
PLN
21,00 PLN
Oszczędzasz 6.30 PLN
Fizjologia wysiłku i treningu fizycznego
119,60
PLN