Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Bartosz Szczechowicz,
Waga produktu: 0.480 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 6.99 PLN
Wydawca: Łośgraf


Kultura fizyczna jako źródło wartości produktu turystycznego Studium teoretyczno-empiryczne

Warszawa 2012,  wydanie 1, format 165 x 235, objętość 288 str., oprawa miękka

Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor -opisuje zjawiska na styku turystyki fizycznej korzystając z osiągnięć nauk ekonomicznych -podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką -ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną -akcentuje aspekt praktyczne omawianego zagadnienia Publikacja adresowana do studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce zwłaszcza osób zainteresowanych kwestią upowszechniania wartości związanych z kulturą fizyczną aspekt społeczny oraz organizatorów imprez turystycznych aspekt ekonomiczno-marketingowy. Może być polecana jako podręcznik w Akademiach Wychowania Fizycznego oraz w innych uczelniach kształcących kadry w zakresie kultury fizycznej i turystyki.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-627-2613-4

  • Autor: 

    Bartosz Szczechowicz

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...