-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Uniwersytet Rzeszowski
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Rzeszów 2011, wydanie 1, format 155 x 230, objętość 224 str., oprawa miękka
Po przeczytaniu niniejszej monografii nasuwa się przede wszystkim jedna myśl. To dzieło powinien obowiązkowo przeczytać każdy student wychowania fizycznego, każdy nauczyciel wychowania fizycznego i każdy nauczyciel akademicki, który zajmuje się problematyką wychowania fizycznego {od metodyka i teoretyka wychowania fizycznego począwszy, poprzez przedstawicieli nauk pedagogicznych, psychologicznych, medycznych, a na prawnikach i ekonomistach skończywszy). Na rynku akademickim i edukacyjnym ukazało się w ostatnich kilku latach bardzo dużo pozycji poświęconych wychowaniu fizycznemu. Niewiele jednak z nich zasługuje na tak szczególną uwagę jak niniejsza monografia, która w sposób interesujący łączy teorię z praktyką.
Z recenzji prof. nadzw. dr. hab. Radosława Muszkiety
Spis treści
Władysław Pańczyk, Krzysztof Warchoł – Wprowadzenie,Część I: ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNO-PRAWNE:
Zbigniew Cendrowski – Nowa podstawa programowa wychowania fizycznego jako początek jego transgresji,
Barbara Woynarowska – Nowy status edukacji zdrowotnej w szkole,
Ewa Czerska – Wychowanie fizyczne w reformie programowej,
Część II: POSZUKIWANIA TEORETYCZNO-METODYCZNE:
Krzysztof Zuchora – Wychowanie fizyczne w realizacji misji „szkoła dla ucznia”,
Władysław Pańczyk – Plenerowa – to znaczy zdrowsza aktywność fizyczna uczniów,
Krzysztof Warchoł, Witold Półtorak – Sport szkolny winien być szkołą życia,
Władysław Pańczyk – Zmiany w wychowaniu fizycznym poprzez pedagogizację środowisk szkolnych,
Krzysztof Warchoł – Planowanie procesu wychowania fizycznego w reformie programowej systemu edukacji – przykład autorski,
Część III: NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I ZDROWOTNEGO:
Danuta Umiastowska – Nauczyciel wychowania fizycznego we współczesnym dyskursie pedeutologicznym,
Cezary Kuśnierz – Praca z dziećmi i młodzieżą jako misja i powołanie życiowe w opinii nauczycieli wychowania fizycznego,
Cezary Kuśnierz – Postrzeganie nauczycieli wychowania fizycznego w gronie pedagogicznym,
Stanisław Szczepański – Kompleksowe badania jakości kształcenia na kierunku wychowanie fizyczne Politechniki Opolskiej,
Witold Półtorak, Krzysztof Warchoł – Stan wiedzy nauczycieli wychowania fizycznego nt. założeń reformy systemu edukacji oraz praktyka z nią związana,
Część IV: UCZEŃ A NOWE WYCHOWANIE FIZYCZNE:
Barbara Wolny – Uczeń w szkolnej edukacji fizycznej ukierunkowanej na zdrowie,
Paweł F. Nowak – Analiza związków samooceny, wyglądu ciała z procesem wychowania do aktywności fizycznej w czasie wolnym uczniów szkół ponadgimnazjalnych, Informacja o autorach
Książka
-
ISBN:
978-83-7338-634-1
-
Autor:
Pańczyk Władysław , Warchoł Krzysztof