-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Korepetytor
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Płock 2004, wydanie 1, format 145 x 210 mm, objętość 247 str., oprawa miękka
Planowanie pracy w zakresie wychowania fizycznego, którego naczelną wartością jest życie i zdrowie dziecka, to jedno z ważniejszych ogniw działalności dydaktycznej i wychowawczej nauczyciela. Podporządkowane celom kształcenia i wychowania planowanie wynikowe w założeniach ma wytyczyć drogę ucznia do osiągania kompetencji kluczowych i przedmiotowych.
Istotą planowania wynikowego jest bowiem określenie i ustopniowanie wymagań programowych, według których nauczyciel będzie planował zajęcia oraz oceniał osiągnięcia uczniów i skuteczność swojej pracy. Ta nowa forma planu pracy to trudne i złożone zadanie dla nauczyciela wychowania fizycznego. Zależy bowiem od wielu warunków, czynników i środków które należy ściśle ze sobą zharmonizować.
Jest to poradnik dostosowany do "Autorskiego programu wychowania fizycznego" (nr dopuszczenia DKW-4014-68/99). Zawiera przykładowe plany wynikowe do prowadzenia zajęć wychowania fizycznego na wszystkich poziomach II etapu kształcenia. Uwzględnia zwiększoną liczbę godzin tych zajęć. Zapis tabelaryczny jest tak opracowany, aby zsynchronizować cele operacyjne z układem i realizacją zadań w trakcie lekcji. Zadania programowe zostały podzielone na mikrocykle tematyczne w zależności od rodzaju formy aktywności ruchowej. Proponowane plany zawierają duży zakres zadań z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej. Dla każdej kategorii wiekowej dołączony jest jeden przykładowy scenariusz realizacji zadań korekcyjnych. Zawierają również wskazania do realizacji ścieżek edukacyjnych. Przedstawiony materiał ma za zadanie ułatwić nauczycielom pracę.
Spis treści
Przykładowy plan wynikowy dla klasy IVRozłożenie liczby godzin w proponowanych mikrocyklach tematycznych dla klasy IV.
Lekkoatletyka.
Gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna
Gimnastyka podstawowa.
Rytm - muzyka - taniec
Gimnastyka artystyczna.
Minikoszykówka
Minisiatkówka
Minipiłka ręczna
Minipiłka nożna.
Sporty zimowe.
Scenariusz lekcji wychowania fizycznego dla klasy IV
Kształtowanie świadomości własnego ciała
Przykładowy plan wynikowy dla klasy V.
Rozłożenie liczby godzin w proponowanych mikrocyklach tematycznych dla klasy V
Lekkoatletyka.
Gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna
Gimnastyka podstawowa
Rytm - muzyka - taniec.
Gimnastyka artystyczna
Minikoszykówka.
Minisiatkówka.
Minipiłka ręczna.
Minipiłka nożna.
Sporty zimowe.
Scenariusz lekcji wychowania fizycznego dla klasy V.
Nauka umiejętności przyjmowania postawy skorygowanej podczas zabaw.
Przykładowy plan wynikowy dla klasy VI
Rozłożenie liczby godzin w proponowanych mikrocyklach tematycznych dla klasy VI.
Lekkoatletyka.
Gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna
Gimnastyka podstawowa.
Rytm - muzyka - taniec
Gimnastyka artystyczna.
Minikoszykówka
Minisiatkówka
Minipiłka nożna.
Sporty zimowe
Scenariusz lekcji wychowania fizycznego dla klasy VI
Dobieramy ćwiczenia kształtujące prawidłową postawę ciała
Książka
-
ISBN:
83-88854-65-8
-
Autor:
Alicja Romanowska