-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.AWF Wrocław
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wrocław 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękka
Nauczanie i uczenie się wielopodmiotowej gry z piłką - Tom 1 Kształcenie gracza na wstępnym etapie - propozycja dla trenerów, teoretyków i instruktorów sportu. Prof, dr nad. Zbigniew Naglak jest nauczycielem akademickim zatrudnionym w Zakładzie Dydaktyki Gier Sportowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w problematyce teorii gry sportowej i metodyce procesu treningowego uzdolnionego gracza. Prowadzi zajęcia na specjalnosci trenerskiej studiów dziennych oraz na podyplomowych studiach trenerskich. Jest członkiem Międzynarodowego Towarzystwa Naukowego Gier Sportowych. Uprawia zawodowo grę w piłkę ręczną w polskiej ekstraklasie. Jako trener klasy mistrzowskiej prowadził pierwszoligowy zespół piłki ręcznej mężczyzn i współuczestniczył w procesie treningowym zespołu kobiet AZS Wrocław, który w tym okresie trzykrotnie zdobył tytuł mistrza Polski. Jest autorem wielu publikacji naukowych i podręczników akademickich, takich jak: Trening sportowy, Społeczne i metodyczne aspekty sportu klasyfikowanego, Metodyka trenowania sportowca, Teoria ze sportowej gry sportowej - kształcenie gracza.
Spis treści
Od Autora1. Teoria wielopodmiotowej gry z piłką
1.1 Sport jako forma kultury fizycznej
1.2. Charakterystyka gier z piłką
1.3. Wielopodmiotowe gry z piłką
1.3.1. Indywidualne i grupowe działania graczy
2. Uzdolnienie do wielopodmiotowej gry z piłką
3. Instytucjonalizacja wielopodmiotowych gier z piłką
4. Fazy, cykle i etapy dochodzenia do mistrzostwa
4.1 Cele etapowego kształcenia gracza
5. Cele ogólne etapu wstępnego
5.1. Gra jako test oceny zadatków
5.1.1. Zadatki - podstawa zdolności do gry
5.1.2. Organizacyjna forma testu
6. Gra jako cel nauczania i uczenia się?
6.1. Zadaniowa forma nauczania i uczenia się gry
6.1.1. Zasady działania podczas wykonywania zadania
6.2. Nauczanie i uczenie się gry poprzez jej fragmenty - akcje .
6.3. Nauczanie i uczenie się indywidualnych działań pozycyjnych
6.4. Doskonalenie zdolności motorycznych i gibkości ciała
z 6.5. Samoocena efektów nauczania i uczenia się gry
7. Struktura czasowa nauczania i uczenia się gry
8. Kompetencje trenera
Bibliografia
Indeks rzeczowy
Znaki zastosowane w opisach gry
Książka
-
ISBN:
83-8915636-9
-
Autor:
Zbigniew Naglak