Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Waga produktu: 0.390 kg
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: PWN

Warszawa 2007, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 361 str., oprawa miękka

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-01-14837-9

  • Autor: 

    Bogna Pilarczyk

  • Redaktor: 

    Henryk Mruk

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...