Model: 370
Waga produktu: 0.750 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN

Warszawa 2007, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 468 str., oprawa miękka

Autorka książki jest cenioną fizjoterapeutką, mającą wieloletnie, ogromne doświadczenie w usprawnianiu osób z porażeniem mózgowym i zaburzeniami ruchu. Zdobytą wiedzę przekazuje w przystępny sposób, pozbawiony zbędnych rozważań teoretycznych. Treść poszczególnych rozdziałów stanowi profesjonalne, rzetelne omówienie mechanizmów rozwoju ruchowego dziecka, ich zaburzeń, sposobów leczenia oraz planowania metod terapeutycznych. W obecnym, znacznie zmienionym wydaniu autorka kontynuuje wypracowywanie zasad nauczania rozwoju czynności motorycznych. Duży nacisk kładzie na procedury usprawniające zwykłe czynności codzienne, które mogą poprawić jakość życia. Przedstawia usprawniające sposoby czynnego wypoczynku. Ustosunkowuje się także do alternatywnych i uzupełniających metod leczenia. W tym wydaniu dodano nowy rozdział poświęcony problemom starszych pacjentów z porażeniem mózgowym. Jest to kompendium wiedzy niezbędnej zarówno fizjoterapeutom, lekarzom zajmującym się tą problematyką, jak i rodzicom dzieci niepełnosprawnych, biorącym czynny udział w procesie rehabilitacji.

Spis treści

Rozdział 1
Obraz kliniczny a leczenie i postępowanie


Rozdział 2
Różne podejścia terapeutyczne

Rozdział 3
Synteza modeli terapeutycznych

Rozdział 4
Nauka czynności motorycznych

Rozdział 5
Podejście do wspólnej nauki

Rozdział 6
Starsi pacjenci z porażeniem mózgowym

Rozdział 7
Ocena usprawniania codziennych czynności

Rozdział 8
Procedury lecznicze i postępowanie

Rozdział 9
Czynności ruchowe w życiu codziennym dziecka

Rozdział 10
Problemy deformacji

Rozdział 11
Terapia grupowa

Dodatek 1
Stopnie rozwoju

Dodatek 2
Wyposażenie
Piśmiennictwo
Skorowidz

Książka

  • ISBN: 

    978-83-200-3422-6

  • Autor: 

    Sophie Levitt

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...