-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Bez Maski
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
"Czy konflikt musi być zły? Nie, albo niekoniecznie. O tym przekonują autorzy tej książki."
Konflikty to słowo, za którym kryje się coś złego. To wydarzenia, których unikamy. Autorzy książki pomagają nam konflikty oswoić, pokazać ich pozytywne aspekty a czasem wręcz zachęcają do ich prowokowania. Napisana ze swadą książka pomoże w rozwiązywaniu konfliktów w pracy, pokaże jak poradzić sobie z konfliktem w negocjacjach, w domu, w szkole. Różnorodność zaprezentowanych metod rozwiązywania konfliktów pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie i dopasować do sytuacji. Osobny rozdział autorzy poświęcili kwestii udziału trzeciej strony w konflikcie i mediacjom. Piszą również jak konfliktem zarządzać.
Spis treści
WSTĘP DO WYDANIA DRUGIEGOWPROWADZENIE
Rozdział I
CZY KONFLIKTY MUSZĄ BYĆ ROZWIĄZYWANE?
Rozdział II
SKĄD SIĘ BIORĄ KONFLIKTY? Komunikacja Kultura Odgrywanie ról Potrzeby Samoocena Osobowość
Rozdział III
PSEUDOROZWIĄZANIA KONFLIKTÓW
Ignorowanie
Odwlekanie
Pokojowe współistnienie
Deprecjonowanie
Reorientacja
Separacja
Kompromis
Eskalacja
Walka
Podsumowanie
Rozdział IV ISTOTA KONFLIKTU Podmiot konfliktu Przedmiot konfliktu Aktywność stron Dynamika konfliktu Detektory konfliktu Fazy konfliktu
Rozdział V
JAK ZABRAĆ SIĘ ZA ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTU?
Style reakcji na konflikt
Etap pierwszy - przygotowanie do sporu
Etap drugi - zainicjowanie interakcji
Etap trzeci - spór
Etap czwarty - wyjście ze sporu
Podsumowanie
Rozdział VI
TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI I ICH ROZWIĄZYWANIE
Partycypacja w podejmowaniu decyzji
Technika przeciwnych reakcji
Integratywne rozwiązywanie sporów
Negocjacje oparte na zasadach
Spotkanie w milczeniu
Wspólny cel
Święty Mikołaj
Wywiad z osobistością
Wymiana wizerunków
Dlaczego nie?
Postaw się w jego sytuacji Ja jestem tobą - ty mną Burza mózgów Kruszenie obiektu Plus - minus - interesujące?
Oczami niezależnego fachowca
Prowokowanie wątpliwości Przypadkowe słowa Podsumowanie
Rozdział VII
INTERWENCJA W KONFLIKT - METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW PRZEZ OSOBY NEUTRALNE
Mediacja
Etapy mediacji
Admonicja
Koncyliacja
Moderacja
Arbitraż
Inkwizycja
Podsumowanie
Rozdział VIII
JAK WYWOŁYWAĆ KONFLIKTY?
Spojrzenie wstecz
Stymulowanie konfliktów w zarządzaniu Niewywoływanie konfliktów w życiu społecznym Granice prowokacji Podsumowanie
SŁOWO NA ZAKOŃCZENIE
Książka
-
ISBN:
978-83-938003-2-2
-
Autor:
Tomasz Witkowski, Stanisław Chełpa
-
Wydanie:
4
-
Rok wydania:
2015
-
Liczba stron:
269
-
Oprawa:
Miękka